Marketing internetowy
Nowe technologie informatyczne znajdują coraz więcej zastosowań zarówno w życiu codziennym, jak i biznesowym. Aktualnie na rynku wybierać można spośród dziesiątek nowinek technologicznych, dzięki...
Wyszukiwarka
Nowe technologie informatyczne znajdują coraz więcej zastosowań zarówno w życiu codziennym, jak i biznesowym. Aktualnie na rynku wybierać można spośród dziesiątek nowinek technologicznych, dzięki...
SEO to jedno z podstawowych zagadnień w marketingu internetowym i element, bez którego trudno mówić o budowaniu widoczności witryny w sieci. Równie ważną kwestią...
Strona sprzedażowa, czyli tzw. landing page lub strona docelowa zwykle projektowana jest z myślą o konkretnej kampanii marketingowej i z celem przyciągnięcia uwagi oraz...
Rich snippets to jeden z elementów widocznych w wynikach wyszukiwania, przedstawiający dodatkowe zalety i informacje o stronie jeszcze przed przejściem na nią. Dzięki zastosowaniu...
PPC i CPM to dwa z kilku podstawowych modeli rozliczeniowych reklamy internetowej stosowanych we współczesnym marketingu online. Zrozumienie schematu ich działania jest podstawą przygotowywania...
Zarządzanie pracą w zespole wymaga umiejętności planowania, rozdzielania zadań, ale też dostrzegania silnych stron poszczególnych członków zespołu dla osiągnięcia najlepszych efektów przy zachowaniu pełnej...
Narzędzia do planowania postów w mediach społecznościowych ułatwiają wcześniejsze przygotowywanie treści, które pojawią się na Facebooku czy Instagramie w ramach prowadzonej kampanii czy regularnej...
Umiejętne analizowanie zachowania użytkowników na firmowej stronie www i dopasowanie jej projektu tak, by była maksymalnie użyteczna i funkcjonalna to podstawa projektowania współczesnych stron...
Czy kolor strony internetowej, tła w grafice na mediach społecznościowych i logo Twojej marki ma znaczenie dla sprzedaży? Zdaniem specjalistów psychologii kolorów – ogromne....
Logo firmy jest prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalnym symbolem, z jakim klienci kojarzą Twoją działalność. Tak przynajmniej wygląda to w teorii. Logo powinno przywodzić na myśl...
Content marketing, tłumaczony po polsku jako marketing treści to jedna z najważniejszych składowych współczesnego marketingu internetowego i podstawa budowania relacji z klientem. Wartościowe treści...
Bezpośrednia komunikacja z klientem ma ogromny wpływ na wizerunek marki i tzw. consumer experience, czyli wszelkie doświadczenia z jakimi klient styka się w kontakcie...
Linki afiliacyjne to narzędzie, dzięki któremu wirtualni twórcy, a więc blogerzy i influencerzy w mediach społecznościowych mogą zarabiać, otrzymując prowizję za sprzedaż generowaną przez...
Tworzenie wartościowych treści na stronę internetową i media społecznościowe to jedno, ale zwrócenie uwagi na ofertę marki i skuteczne sprzedawanie produktów i usług to...
Wysokiej jakości grafiki warto stosować nie tylko na firmowej stronie internetowej, ale też we wszystkich kanałach komunikacji z odbiorcą składających się na wizerunek marki...
Narzędzia z kategorii marketing automation mają za zadanie ułatwić codzienną pracę działów marketingowych wielu firm i przyspieszyć niektóre działania związane z pozyskiwaniem nowych klientów...
Własną stronę internetową może stworzyć każdy, korzystając w tym celu z dostępnych w sieci gotowych rozwiązań bądź własnej wiedzy na temat tworzenia stron www....
Określenie celów reklamy podczas przygotowywania kampanii internetowej jest niezwykle ważne – to na ich podstawie określa się sukces lub porażkę zaprojektowanej reklamy. Podobnie jak...
Działając w internecie z własną stroną internetowym, sklepem, blogiem, forum czy jakąkolwiek inną formą warto pamiętać o konieczności ochrony danych osobowych osób, które będą...
Reklama internetowa jest wyjątkowo atrakcyjnym, różnorodnym, stosunkowo tanim i sięgającym daleko nośnikiem, z którego korzysta się obecnie niemalże w każdej branży. Możliwości promocji w...
Publikując treści graficzne na Facebooku musimy mieć świadomość, że rozmiar i format mają tu ogromne znaczenie. Budując profil marki reprezentujący jej działalność i wpływający...
Social media marketing to stosunkowo młoda, ale z roku na rok zyskująca coraz bardziej na znaczeniu dziedzina w obrębie marketingu internetowego. Już dziś mówi...
Dobra nazwa firmy lub produktu może przesądzić o tym, jakie pierwsze wrażenie wywrzesz na swoich potencjalnych klientach i jak wyróżnisz się na tle konkurencji....
SEO (Search Engine Optimization) to szereg działań optymalizacyjnych wykonywanych bezpośrednio na stronie internetowej i poza nią, mających na celu poprawę jej widoczności i pozycji...
Sukces w marketingu odnoszą tylko ci, którzy są gotowi dostosować się do najnowszych trendów i zmieniać swoją strategię dynamicznie, wyprzedzając działania konkurencji. Marketing internetowy...
Stworzenie strony internetowej dla firmy to nie tylko wykup domeny i miejsca serwerowego. Wybór właściwego skryptu może znacząco ułatwić obsługę strony i poprawić jej...
Pozycjonowanie stron internetowych pozwala wyprowadzić je na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania dla danych fraz kluczowych i sprawić, że zostaną zauważone przez użytkowników poszukujących...
Dobry sklep internetowy będzie przykuwał uwagę klientów nie tylko produktem, ale i estetyką, organizacją sklepu czy łatwością obsługi. Chociaż to produkt jest dla marki...
Stworzenie strategii social media ma znaczenie zarówno dla małej, jak i dużej firmy chcącej działać w mediach społecznościowych i tam pozyskiwać znaczną część nowych...
Kampanie reklamowe na Facebooku są dobrym sposobem na promowanie marki i zdobywanie zasięgów w grupie docelowej. Zanim jednak zaplanujesz swoją pierwszą reklamę Facebook Ads,...