Marketing internetowy
Popularność social-mediów powoli czyni z Instagrama integralną część komunikacji firmy z potencjalnymi, nowymi lub stałymi klientami. Publikowanie zdjęć na Instagramie i dbanie o content...
Wyszukiwarka
Popularność social-mediów powoli czyni z Instagrama integralną część komunikacji firmy z potencjalnymi, nowymi lub stałymi klientami. Publikowanie zdjęć na Instagramie i dbanie o content...
Wiele osób zastanawia się, jaki dzień tygodnia czy która godzina są najlepsze na wysłanie newslettera. Może się wydawać, że nie ma to znaczenia, jednak...
Popularność zakupów w sklepach internetowych z roku na rok wzrasta, a wraz z rosnącą liczbą klientów przybywa e-sklepów. Branża e-commerce rośnie w siłę, co...
Konwersja jest jednym z najważniejszych elementów, jakie mogą być mierzone w ramach prowadzonej kampanii marketingowej i na które warto zwracać uwagę, jeśli chcemy ocenić...
LinkedIn nie plasuje się wysoko wśród najpopularniejszych mediów społecznościowych, jednak z perspektywy prowadzenia biznesu i budowy wizerunku może okazać się jedną z najbardziej istotnych...
Marketing jest kwestią, której żadna firma nie powinna zaniedbywać, zarówno w bardzo konkurencyjnych, jak i niszowych branżach. Skuteczne planowanie działań marketingowych na podstawie opracowanej...
Infografiki pozwalają urozmaicić nie tylko prezentacje przygotowywane na potrzeby wewnątrzfirmowych konferencji i planowania strategii, ale i wiele materiałów marketingowych oraz artykułów tworzonych w ramach...
Content marketing jest współcześnie jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej wielu firm, dlatego oszacowanie jego kosztów jeszcze przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań jest niezbędne dla...
Stworzenie własnej, profesjonalnej strony internetowej wymaga dobrego pomysłu, spójnej koncepcji treści, a także miejsca, które ułatwi przygotowanie strony tanio i szybko. Choć coraz więcej...
Obecność w mediach społecznościowych jest dziś dla firmy niemalże tak ważna, jak dobrze zoptymalizowana strona internetowa i równie istotna, jak przygotowanie solidnej kampanii marketingowej...
Firmy działające na rynku lokalnym, jak choćby warsztaty samochodowe, salony fryzjerskie czy restauracje, swoich klientów poszukują przede wszystkim wśród osób znajdujących się w najbliższej...
Posiadanie firmowej strony internetowej to dziś niemalże konieczność i nawet małe marki, które stawiają dopiero pierwsze kroki w biznesie, wiedzą doskonale jak własne jest...
Rola copywritera w marketingu internetowym jest nieoceniona. Odpowiadając za słowo copywriter potrafi zdefiniować całą kampanię i stworzyć treści, które nie tylko sprzedają,lecz także tworzą...
Brand hero to postać, której wizerunek jest nierozerwalnie utożsamiany z daną marką i odwrotnie – markowy brand hero jest symbolem marki, po którym ta...
Firma, która wprowadza na rynek swój produkt powinna jasno określić swoją grupę docelową i wiedzieć do kogo chce trafić z przygotowaną ofertą. W marketingu...
Rozpoczynając pracę w marketingu internetowym, chcąc samodzielnie zająć się promocją w sieci dla swojej firmy lub działając w branży i chcąc pozostać na bieżąco...
Marketing szeptany, z angielskiego buzz marketing, to szerokie pojęcie określające jedną z najczęściej wykorzystywanych grup narzędzi marketingu internetowego. Jego ideą jest stworzenie wokół marki,...
Prowadząc przychodnię, prywatny gabinet lekarski lub jakąkolwiek inną placówkę medyczną należy zdawać sobie sprawę z obowiązujących przepisów w zakresie możliwości reklamy działalności, ale i...
Wizytówka Google jest jak billboard, który pojawia się w zasięgu wzroku użytkownika dokładnie wtedy, gdy ten szuka produktów lub usług powiązanych z Twoim biznesem....
Firmowa strona www jest obecnie jednym z podstawowych filarów strategii marketingowej w wielu branżach, stanowiąc dla konsumentów podstawowe źródło informacji o marce i jej...
Serwisy społecznościowe umożliwiają za pomocą nowych technologii dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Osoby korzystające z popularnych social-mediów są bardzo podatne na reklamy, a publikacja...
Działanie w zmieniającym się środowisku wymaga podejmowania różnych decyzji. Dynamiczna reakcja na potrzeby konsumentów to jedna z kluczowych zasad marketingu, która powinna być wdrażana...
Social media to serwisy umożliwiające szybką wymianę informacji z osobami na całym świecie. W Polsce najpopularniejszy jest Facebook, gdzie konto ma około 20 milionów...
Influencer marketing to skuteczna forma marketingu, która dzięki zaplanowanym działaniom w mediach społecznościowych przynosi ogromne korzyści. Polecane przez influencerów usługi marki oraz lokowane produkty...
Newslettery mimo zapowiedzi nie straciły na swojej popularności. Social media nie odebrały newsletterom sposobu na bezpośrednią komunikację z klientem, co dodatkowo wzmocniło pozycję mailingu...
Prowadzenie sklepu internetowego lub innej działalności w sieci, wymaga od przedsiębiorców podjęcia odpowiednich kroków, aby wyróżnić swoją markę na tle innych. Ogromna konkurencja w...
Pozycjonowanie stron internetowych i optymalizacja SEO to obecnie popularne działania marketingowe, które wpływają na widoczność strony w sieci. Odpowiednie narzędzia, wiedza i sprecyzowany cel...
Aktualizacja konta firmowego na Instagramie, Facebooku oraz Twitterze, weszła już w nawyk wielu przedsiębiorcom. Zapominają jednak oni również o konieczności publikowania nowych aktualności na...
Dobry artykuł na blogu ma nie tylko przekonać potencjalnego klienta do zakupu produktu lub skorzystania z usług konkretnej firmy. Treść ma przede wszystkim wzbudzić...
Instagram jest niezwykle popularnym medium społecznościowym, z którego aktualnie dziennie korzysta kilkaset milionów ludzi. To nie tylko miejsce, gdzie wrzucamy zdjęcia odzwierciedlające codzienne życie...