Marketing internetowy
Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Dotykają już nie tylko naszych stref życia prywatnego, ale i zawodowego. Prowadząc firmę wydaje się już...
Wyszukiwarka
Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Dotykają już nie tylko naszych stref życia prywatnego, ale i zawodowego. Prowadząc firmę wydaje się już...
Copywriting to zajęcie, którego często podejmują się osoby niedoświadczone. Błędy popełniane przez copywriterów-amatorów stanowią problem dla pracodawców korzystających z ich usług – niewłaściwie skonstruowany...
Kreatory WordPress umożliwiają projektowanie stron internetowych początkującym programistom. Przedstawiamy trzy najpopularniejsze page buildery cieszące się dobrymi opiniami użytkowników.
Robiąc zakupy w sklepie internetowym, nie masz możliwości dotknąć ani zmierzyć towaru – musisz zatem polegać na opisach i fotografiach. I aby przekonać się...
Grupy na Facebooku są przyszłością marketingu! Już teraz można zaobserwować liczne działania polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, które walczą o klienta właśnie poprzez Facebooka. Zanim...
Strona internetowa, urozmaicona atrakcyjnymi grafikami, umożliwia przykucie uwagi odbiorcy na dłużej, a także daje szansę na przedstawienie najważniejszych danych, dotyczących Twojej strony w znacznie...
Skuteczny marketing internetowy stał się jednym z głównych wyznaczników sukcesu firmy. Mimo dużej konkurencji – internet pozwala na osiągnięcie wymiernych efektów reklamy. O ile...
Pytanie to wywołuje małą burzę – pojawiają się opinie o tym, że bazy firm stają się przeżytkiem, z drugiej zaś strony mamy argumenty za...
Któż z nas nie lubił słuchać różnych opowieści, kiedy był mały? Przygody ulubionych bohaterów z bajek bądź opowieści rodzinne śledziliśmy z zapartym tchem. Jak...
Prowadząc firmę, warto zaistnieć w social mediach – to pomoże nie tylko lepiej poznać swoich klientów i pozostać w ich świadomości na dłużej, m.in....
Za atrakcyjną nazwą performance marketingu kryje się nic innego, jak tzw. marketing efektywnościowy, który zdobywa sobie coraz większą popularność dzięki temu, że stanowi bardzo...
Google Tag Manager to narzędzie, które odstrasza wielu użytkowników przez mało przyjaźnie wyglądający interface. Rzeczywiście, osoby mniej obeznane z tematem mogą zrezygnować i zdecydować,...
Backlinki, inaczej określane również linkami zwrotnymi, przychodzącymi lub zewnętrznymi, są niezwykle ważne w budowaniu pozycji Twojej strony internetowej. Ich zadaniem może być kierowanie użytkownika...
Konsekwencje trwającej pandemii sprawiają, że firmy szukają oszczędności praktycznie w każdym sektorze. Tego typu działania nie oszczędziły reklamy i marketingu, gdzie coraz częściej przedstawiciele...
Marketing afiliacyjny znany jest także jako program partnerski. Jest to technika marketingowa, która polega na współpracy sprzedawcy, który jest także określany jako reklamodawca, z...
Publikowanie tekstów wartościowych do określonej dla firmy grupy docelowej, może przynieść ogromne korzyści. Poprzez tworzenie treści wytwarza się między firmą a klientem długoterminowa więź...
LinkedIn to przestrzeń zrzeszająca profesjonalistów. W przeciwieństwie do innych mediów społecznościowych, miejsce śmiesznych filmików i memów zajmują tutaj przede wszystkim posty i artykuły branżowe,...
Tworzenie angażujących treści na Facebooku to doskonały sposób na zwiększenie zasięgów marki, organicznego zasięgu samych postów, a także poprawę komunikacji pomiędzy marką i jej...
Działanie w mediach społecznościowych przez marki wydaje się teraz zupełnie tak naturalne, jak prowadzenie własnej strony internetowej czy tworzenie reklam w Google Ads. Podobnie...
Skuteczna reklama na Facebooku może przynieść wiele korzyści. Aby to było możliwe konieczne jest zadbanie o wybranie odpowiedniego rodzaju reklamy, grupy docelowej czy dopasowanie...
Wyniki organiczne to termin, który wiąże się z pozycjonowaniem organicznym strony. Wyniki organiczne w wyszukiwarkach zależą od potrzeb i słów kluczowych użytkowników internetu i...
Google Ads jest prawdopodobnie największym i najpopularniejszym obecnie systemem reklamowym w sieci, służącym do budowania kampanii reklamowych nie tylko w obrębie wyszukiwarki, ale i...
SMS marketing to jedno ze skutecznych narzędzi uzupełniających klasyczny e-mail marketing, ale nieprawidłowo zorganizowany może dość skutecznie zrazić klientów do marki. Otrzymywanie natarczywych SMS-ów...
Marketing internetowy jest obecnie jednym z najważniejszych filarów promocji marki. Możliwości działań w sieci doceniają już nie tylko firmy, które przeniosły swój biznes całkowicie...
Porzucone przez użytkowników koszyki w sklepach internetowych to niestety problem wielu osób działających w e-commerce i budujących swój biznes na sprzedaży online. Powodów, dla...
Organizacja konkursu dla obserwatorów w mediach społecznościowych może być wspaniałym pomysłem na promocję marki, nawiązanie bliższej relacji ze swoimi odbiorcami, a także przyciągnięcie uwagi...
Wysoka jakość tekstów publikowanych na stronie internetowej, firmowym blogu czy portalach zewnętrznych wpływa bezpośrednio na pozycję witryny (i marki) w wyszukiwarce i jej rozpoznawalność...
W temacie pozycjonowania stron internetowych, największą rolę i wartość dla pozycji strony w wyszukiwarce wydają się mieć dwa elementy: frazy kluczowe, rozmieszczone odpowiednio w...
Generowanie kodów rabatowych uprawniających klienta do skorzystania ze zniżki na zakup lub skorzystanie z usługi jest doskonale znane markom, niezależnie od tego czy ich...
Remarketing to jedna z najczęściej wykorzystywanych, obok reklam dedykowanych, form promocji na Facebooku. Na jej stworzenie decydują się zarówno duże, jak i małe marki,...