Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Aktualności

Mobile Trends Conference, spotkanie pasjonatów technologii mobilnych – 2 dni, 50 prelekcji, nieskończone inspiracje

Zbliża się data polskiego święta mobilnych technologii. 21 i 22 marca czeka nas konferencja oraz gala z najbardziej prestiżowymi nagrodami w branży. W krakowskim Multikinie, ponownie spotka się kilkuset specjalistów z całej Polski. Będą wspólnie zdobywać wiedzę i nawiązywać kontakty. Sprawdzą też rynkowe zmiany z ostatniego roku. To unikalne wydarzenie. Dlaczego? Organizator przygotował 2 dni, 3 sceny, 6 bloków tematycznych i blisko 50 prelekcji! Dlaczego warto tam być?

Możemy być pewni, że 2024 r. zapewni nam dalszy rozwój technologii mobilnych. Już w tym momencie mamy do czynienia z ponad 6,7 miliarda subskrypcji mobilnych. A to dopiero początek! Do 2028 roku liczba ta prawdopodobnie wzrośnie do 7,7 miliarda. Pokazuje to, jak dużą wartość zyskuje stałe inwestowanie w rozwój tych obszarów. 

Dla kogo jest Mobile Trends?

  • przedsiębiorców wykorzystujących technologie mobilne,
  • przedsiębiorców tworzących  technologie mobilne,
  • startup-ów, szukających możliwości do rozwoju,
  • osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych,
  • osób zajmujących się marketingiem, handlem, AI oraz fintechem,
  • osób zajmujących się projektowaniem i badaniem UX UI

Do 12 lutego możesz jeszcze kupić bilety w niższej cenie, więc skorzystaj zanim ceny wzrosną.

Wejdź na stronę konferencji i kup bilet taniej.

Uczestnicy pogłębią wiedzę dzięki ścieżkom!

To aż 6 obszarów tematycznych w ciągu 2 dni. Mowa o: #AI, #Management, #UX, #Fintech, #Marketing, #Commerce. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, dając konkretne wskazówki na poprawę swoich wyników biznesowych.

Co warte podkreślenia, czekają na nas przerwy kawowe i networking. Zatem mamy  szansę na rozmowę ze znanymi prelegentami w ciągu 2 dni na żywo. Wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Każdy z prelegentów reprezentuje inne podejście i aspekt związany z mobilnymi technologiami, więc uczestnicy mają dostęp do kilkudziesięciu punktów widzenia.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie!

W agendzie znajdziemy nazwiska takie jak:

  • Aleksandra Przegalińska, doświadczona specjalistka i naukowczyni ds. technologii, biznesowych trendów oraz sztucznej inteligencji.
  • Paulina Walkowiak, prezeska cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce.
  • Monika Mikowska, nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych.
  • Artur Kurasiński, który od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie.
  • Maciej Kawecki, popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema.
  • Bartek Sobczak, który przez ostatnie 7 lat pełnił rolę product directora i mobile directora w firmach takich jak Empik, Modivo i eobuwie.
  • Bartek Pucek, prezes Forward Operators – eksperckiego partnera w budowaniu usług i produktów opartych na Al.
  • Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola i czynny naukowiec zajmujący się AI i edukacją.
  • Dominika Bucholc, konsultantka, project managerka i marketerka, zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną.
  • Radek Drzewiecki, prezes LP Group & Youniversity, twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej.
  • Lech Kaniuk, doświadczony menedżer i ekspert skalowania biznesu, współzałożyciel i dyrektor generalny SunRoof, jedna z najbardziej znanych postaci sceny startupowej w Polsce i Szwecji.
  • Paula Skrzypecka, starsza prawniczka w Creativa Legal, dr nauk prawnych. Zajmuje się kompleksową obsługą firm technologicznych, start-upów, software house’ów.
  • Marcin Stopa, Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz twórca NeuroEfektywnie.
  • Adrian Gamoń, strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, AI, mówca i trener biznesu.
  • Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays.

Ilu z prelegentów już znasz? A to jeszcze nie wszyscy! Nie martw się, w marcu poznasz wszystkich, ale do tego czasu zerknij na stronę z programem.

Kto wygra Mobile Trends Awards 2023?

Wspominaliśmy też o gali. O co chodzi? Już od 12 lat kapituła konkursowa przyznaje statuetki MTA. Projekty oceniane są za dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.  Wśród nominowanych znajdują się silne marki, ale także start-upy, które mają szansę zdobyć statuetkę i tytuł zwycięzcy. 

Kapitułę tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. Identyfikują słabe oraz mocne strony zgłoszeń. Tylko najlepsze aplikacje oraz kampanie mają szansę na nominację, więc jest to ogromne wyróżnienie. Wybrane projekty biorą udział w dalszej rywalizacji i mają szansę dołączyć do elity tworzącej aplikacje na najwyższym poziomie.

Nominowali ponad 70 projektów!

W 2024 roku, w aż 12 kategoriach jak  #commerce, #fintech czy #bankowość nominowano 72 projekty! W tym firmy jak VeloBank, Żabka Polska, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu Group. Resztę nominacji zobaczysz tutaj.

Kto organizuje Mobile Trends?

Organizatorem Mobile Trends jest Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym.

Partnerzy Mobile Trends Conference

Partnerem Srebrnym konferencji jest firma Devinti. Kolejnym Partnerem jest Miquido.

Konferencję wspiera też myVOD, wnosząc swoją platformę. Jej zaangażowanie sprawia, że wydarzenie jest kompleksowe i dostarcza uczestnikom wartościowej wiedzy niezależnie od miejsca pobytu.

Partnerzy medialni i społecznościowi

Do grona Patronów Medialnych zaliczają się: Android, Bankujesz, Biznes2Biznes, CommerceTrends, ewp.pl, Ecomersy, eGospodarka, Focus on Business, FXMAG, Gazeta MSP, Grafmag, MarketerPlus, Mobirank, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Samodzielny Przedsiębiorca, Virtual IT, Customer Experience Magazyn, Case Study, 

Community Partnerami są: Deva Group, dailyweb, Innovations Hub, Internet Beta, SemKRK, SemWAW, Techies Space, SoDA, Business Accessibility Forum, OMGKRK.

Dzięki ich zaangażowaniu, wydarzenie staje się jeszcze bardziej wszechstronne i dostępne dla szerokiego grona odbiorców.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne