Marketing internetowy
Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...
Wyszukiwarka
Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...
Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...
Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...
W erze cyfrowej, gdzie konkurencja w Internecie jest niezwykle zacięta, skuteczna kampania SEO jest znacząca dla osiągnięcia sukcesu. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to...
Newsletter stanowi ważne narzędzie marketingowe, które pozwala w skuteczny sposób pozyskać klientów. Jednak musi być on odpowiednio skonstruowany, aby zachęcał do interakcji. Jego treść...
Media społecznościowe stanowią doskonałą formę reklamy czy promocji swoich produktów lub usług. Jedną z najpopularniejszych platform jest Instagram. Obserwujący z Polski użytkownicy chętnie wchodzą...
W obecnych czasach wizerunek firmy jest niezwykle ważny. Oddziałuje on na wielu płaszczyznach, które są kluczowe dla rozwoju danego biznesu. Employer branding jest zatem...
Dla każdego przedsiębiorcy niezwykle ważny jest sposób zarządzania zarówno całą firmą, jak i poszczególnymi jej działami. Najważniejsze powinny być kluczowe obszary działalności. Chcąc rozwijać...
LinkedIn to portal społecznościowy, który zrzesza osoby poszukujące pracy oraz pracodawców. To również profesjonalne narzędzie, które służy do nawiązywania relacji biznesowych. Kluczowe jest, aby...
Canva to narzędzie graficzne dostępne w formie aplikacji internetowej i mobilnej, które umożliwia tworzenie różnego rodzaju projektów graficznych. Zostało stworzone w 2012 roku przez...
Hashtagi są niezwykle ważnym narzędziem na Instagramie, które pomaga użytkownikom odkryć i przeglądać treści związane z konkretnym tematem. Poprawne wykorzystanie hashtagów może zwiększyć widoczność...
Przedsiębiorcy mają na swojej głowie wiele obowiązków związanych z prowadzeniem i rozwojem firmy, często nie znajdując czasu na to, by w pełni skupić się...
Przed podjęciem decyzji o współpracy z agencją PR warto określić cele, wybrać agencję z doświadczeniem w Twojej branży, sprawdzić portfolio i referencje, przygotować budżet,...
Agencje SEO to podmioty specjalizujące się w pozycjonowaniu stron internetowych. Ich zadaniem jest przeprowadzenie działań, które mają na celu zwiększenie widoczności witryny w wynikach...
W dobie wszechobecnych social mediów mogłoby się wydawać, że wiadomości SMS straciły na wartości. Nic bardziej mylnego. To właśnie krótkie i treściwe informacje wysyłane...
Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej...
Marketing, zwłaszcza e-marketing, rządzi się własnymi prawami, a każdy kto nawet przez krótką chwilę zajmował się tym tematem wie, że tutaj każdy krok musi...
Współcześnie Instagram i Facebook to dwie platformy społecznościowe, które doskonale sprawdzają się jako narzędzie promocji firmy oraz kontaktu z potencjalnymi klientami. Dodatkowo jako platformy...
Firmowa strona na Facebooku to obecnie podstawa każdej działalności. Nie tylko w ten sposób można stworzyć internetową wizytówkę firmy, ale również prowadzić skuteczną promocję....
Dobry UX sprawia, że użytkownik nie tylko w prosty i przejrzysty sposób znajduje to, czego szuka, ale także z łatwością może poruszać się po...
Darmowe kursy Google – czy warto z nich korzystać? Internetowe rewolucje to szkolenia składające się z ponad 20 kursów, podzielonych na moduły, które zawierają...
Sprzedaż transgraniczna niesie za sobą ogromny potencjał oraz sporo możliwości dla przedsiębiorców. Dzięki wdrożeniu cross-border’a do strategii e-biznesu można zdywersyfikować kapitał i wypracować większe...
Branża zdrowotna to szczególny obszar, gdzie niezwykle ważne są pojedyncze słowa w treściach przekazywanych odbiorcy. Jednocześnie, tak jak w każdym innym sektorze, także tutaj...
TikTok to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych, na której zarejestrowane są ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. Aplikacja ta jest obecna...
Tworzenie treści jest podstawą istnienia obecnego internetu. Sieć służy dziś do szukania i weryfikacji informacji, konsumowania i dzielenia się rozrywką, inicjowania i budowania relacji...
CMS oznacza system zarządzania treścią. To oprogramowanie umożliwia utworzenie, prowadzenie, aktualizację i rozbudowanie własnej strony internetowej. Istotne jest, że system CMS nie wymaga znajomości...
Nikt nie chce być „taki sam jak każdy”. Większość osób stara się wyróżnić, mieć jakąś cechę, która będzie odbijać na tle innych, coś, co...
Prowadzenie sklepu internetowego może być bardzo dochodowym biznesem. Nie jest to jednak samograj, którego wystarczy postawić a reszta zadzieje się sama. W końcu w...
Dobrze pozycjonowana wizytówka pozwoli na pozyskanie nowych klientów i znacząco wpłynie na wizerunek firmy. Jest to bardzo ważne w szczególności dla lokalnych przedsiębiorców. Wizytówka...
Niewątpliwie Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie. Obecnie korzysta z niego prawie 3 miliardy użytkowników. Nic więc dziwnego, że zarówno mali przedsiębiorcy, jak...