Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Marketing internetowy

Firma, która wprowadza na rynek swój produkt powinna jasno określić swoją grupę docelową i wiedzieć do kogo chce trafić z przygotowaną ofertą. W marketingu samo określenie grupy docelowej poprzez dane...

Marketing szeptany Marketing szeptany

Marketing internetowy

Marketing szeptany, z angielskiego buzz marketing, to szerokie pojęcie określające jedną z najczęściej wykorzystywanych grup narzędzi marketingu internetowego. Jego ideą jest stworzenie wokół marki, produktu lub usługi...

Marketing placówek medycznych Marketing placówek medycznych

Marketing internetowy

Prowadząc przychodnię, prywatny gabinet lekarski lub jakąkolwiek inną placówkę medyczną należy zdawać sobie sprawę z obowiązujących przepisów w zakresie możliwości reklamy działalności, ale i z potrzeby prowadzenia promocji w celu...

Google Moja Firma Google Moja Firma

Marketing internetowy

Wizytówka Google jest jak billboard, który pojawia się w zasięgu wzroku użytkownika dokładnie wtedy, gdy ten szuka produktów lub usług powiązanych z Twoim biznesem. W świecie marketingu internetowego, z szczególnym...

Marketing internetowy

Działanie w zmieniającym się środowisku wymaga podejmowania różnych decyzji. Dynamiczna reakcja na potrzeby konsumentów to jedna z kluczowych zasad marketingu, która powinna być wdrażana w strategię budowania wizerunku marki w Internecie....

Marketing internetowy

Influencer marketing to skuteczna forma marketingu, która dzięki zaplanowanym działaniom w mediach społecznościowych przynosi ogromne korzyści. Polecane przez influencerów usługi marki oraz lokowane produkty lepiej się sprzedają. Kiedy warto...

Więcej postów