Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Marketing internetowy

Darmowe kursy Google – czy warto z nich korzystać?

szkolenia od google

Darmowe kursy Google – czy warto z nich korzystać?

Internetowe rewolucje to szkolenia składające się z ponad 20 kursów, podzielonych na moduły, które zawierają lekcje o bogatym zakresie tematycznym. Rozpoczynając naukę, można skorzystać z dwóch opcji. Pierwsza przejście całego kursu od początku do końca. Druga to skorzystanie z „diagnostyki potrzeb” i wybranie indywidualnego planu szkolenia. Każda lekcja zawiera wstęp, krótki filmik z transkrypcją oraz test. Dodatkowo każdy moduł kończy się egzaminem sprawdzającym zdobytą wiedzę.

Jakie rodzaje kursów można znaleźć w ofercie Google’a?

Internetowe rewolucje to darmowe kursy Google’a dotyczące możliwości wykorzystania internetu w biznesie. Program szkolenia zawiera szeroki pakiet działań, począwszy od mediów społecznościowych, poprzez wyszukiwarkę, po marketing internetowy. Dostępne kursy obejmują wiedzę z zakresu:

  • podstaw marketingu internetowego;
  • prezentacji firmy w internecie;
  • metod odnoszących się do lepszej widoczności firmy w internecie;
  • promowania firmy za pomocą treści oraz poprzez reklamę online;
  • rozszerzenia działalności na inne kraje;
  • kontaktu z klientem przy pomocy urządzeń mobilnych;
  • poznawania potrzeb i zachowań klientów;
  • ulepszania i ochrony online;
  • autopromocji, dzięki której pozyskane będzie zaufanie klientów;
  • rozwoju osobistego;
  • podstaw kodowania;
  • skutecznego networkingu;
  • komunikacji w biznesie;
  • reklamy w Google Ads;
  • reklamy produktowej;
  • tworzenia zasobów oraz wykonywania zadań w Google Cloud.

Do kogo skierowane są kursy?

Kursy Google kierowane są do wszystkich osób, które chcą posiąść nowe umiejętności bądź poszerzyć zakres swojej wiedzy. Nie ma tutaj znaczenia stopień wykształcenia czy doświadczenie. Szkolenia są dedykowane zarówno osobom początkującym, jak i pracownikom czy właścicielom firm. To również świetny wybór dla osób planujących swoją ścieżkę zawodową związaną z marketingiem, technologiami komputerowymi czy w obszarach e-coommerce. Odbycie szkolenia znacząco poszerzy zakres dotychczasowej wiedzy. Kurs został tak opracowany, aby każdy mógł z niego skorzystać w dogodny sposób. Można wykorzystać wszystkie moduły lub opracować indywidualny plan szkolenia.

Czy każdy może z nich skorzystać?

Z kursów Google może skorzystać absolutnie każdy i to niezależnie od wieku, stopnia wykształcenia, doświadczenia zawodowego czy miejsca zamieszkania. Ilość modułów sprawia, że są one odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą poszerzyć zasób swojej wiedzy, zdobywając przy tym certyfikat. Nie ma znaczenia, czy dana osoba prowadzi firmę, jest etatowym pracownikiem czy dopiero rozpoczyna swoją drogę zawodową. Kursy są przeznaczone dla wszystkich chętnych, którzy chcą nabyć nowe umiejętności.

Jakie są zalety kursów Google?

Internetowe rewolucje to bezpłatne kursy, które pozwolą na zdobycie nowych umiejętności i najważniejszych zagadnień dotyczących marketingu internetowego i technologii komputerowej. To spory zasób wiedzy, który znacząco ułatwi dokonywanie trafnych działań i pozwoli uniknąć porażek. Zdecydowanym atutem jest ilość dostępnych modułów, które dostarczają sporych przydatnych umiejętności, aby skutecznie zaistnieć w internecie. Dodatkowo są one dostosowane zarówno do osób początkujących, jak i posiadających już doświadczenie.

Niewątpliwie ogromną zaletą kursów Google jest także szeroki zakres wiedzy oraz umiejętności, które można nabyć. Mowa tutaj m.in. o analizie danych, strategiach biznesowych, reklamach w sieci, SEM, SEO, mediach społecznościowych czy optymalizacji stron internetowych. Szkolenia, jakie proponuje Google, są także doskonałą okazją, aby podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i posiąść nowe umiejętności, które z pewnością będą przydatne w biznesie. Pozyskana wiedza zwiększy szanse na odniesienie zawodowych sukcesów.

Jak robienie kursów wpływa na możliwości zawodowe na rynku pracy?

Internetowe rewolucje to przydatne kursy pracy zdalnej. Wiele osób ceni sobie wykonywanie obowiązków służbowych w zaciszu domowym. Możliwość odbycia szkolenia online znacząco podniesie kwalifikacje oraz zakres umiejętności, które z powodzeniem można wykorzystać w pracy zdalnej. W przypadku osób, które szukają zatrudnienia, odbycie kursów Google zwiększy możliwości znalezienia wymarzonej posady. Z kolei pracownicy posiadający już doświadczenie z powodzeniem mogą nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w doskonaleniu swoich działań bądź starać się o awans lub korzystniejszą posadę.

Jak pracodawca patrzy na kandydata, który ma w swoim CV ukończone kursy?

Zdobytą wiedzę oraz posiadane umiejętności dobrze jest udokumentować. Możliwość pozyskania certyfikatu i wpisania go w swoim CV to doskonała okazja, aby zaprezentować się z jak najlepszej strony przyszłemu pracodawcy. Warto pamiętać, że odbyte kursy mogą zadecydować o zatrudnieniu. Co ważne, ukończone studia zazwyczaj są nie wystarczające, ponieważ pracodawcy poszukują osób, które same się dokształcają, stąd też taki kurs do pracy będzie świetną rekomendacją posiadania najnowszej wiedzy.

Bez wątpienia darmowe kursy są świetnym sposobem na pozyskanie nowej i przydatnej wiedzy oraz rozwinięcie nabytych już umiejętności. Dzięki nim można także odświeżyć podstawy marketingu, promowania firmy czy wykorzystania reklamy. Warto zatem skorzystać z oferty kursów Google, które pozwolą w prosty oraz darmowy sposób poszerzyć zasób swojej wiedzy, oraz nabyć nowych umiejętności.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne