Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Aktualności

Zgłoś projekt do Mobile Trends Awards i walcz o najważniejszą nagrodę rynku mobile!

Mobile Trends Awards

W Krakowie już 17-18 marca 2022 roku odbędzie się największa konferencja w Polsce poświęcona technologiom mobilnym – Mobile Trends Conference! Będzie to już 11. edycja. Wydarzeniu towarzyszy uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostaną najlepsze projekty i aplikacje minionego roku. Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Zgłoś projekt i wygraj Mobile Trends Awards 2021 – czekamy na zgłoszenia do 12 stycznia!

Mobile Trends Awards

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobile. Statuetki przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Jak co roku, konkurować będą podmioty o silnej pozycji na rynku. Każdy ma jednak szansę wygrać, gdyż projekty oceniane są za profesjonalizm, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność, a także rozpoznawalność.

Jak zgłosić się do Mobile Trends Awards?

Zgłoszenia do nagród przyjmowane są do 12 stycznia 2022 roku, poprzez formularz na stronie www.mobiletrendsawards.pl. Może go wypełnić zleceniodawca lub realizator projektu.

Nominacje zostaną ogłoszone najpóźniej do 15 lutego 2022 roku na tej samej stronie. Wszyscy nominowani zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w Gali MTA, na której wyłonieni zostaną najlepsi z najlepszych!

Uroczysta Gala odbędzie się 17 marca 2022 roku o godzinie 19.00 w Starej Zajezdni Kraków by DeSilva, w Krakowie przy ul. Świętego Wawrzyńca 12. To ważne wydarzenie dla rynku IT będzie również transmitowane dla wszystkich na Facebooku oraz na YouTubie na profilach marki Mobile Trends. Udział z kolei w miejscu wydarzenia Gali MTA jest bezpłatny dla dwóch przedstawicieli z każdej nominowanej i wyróżnionej firmy, a zaproszenia zostaną wysłane na adresy mailowe podane w zgłoszeniu.

Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Tak unikalne wydarzenie potrzebuje odpowiedniego gospodarza. Osoby, która uświetni każdą chwilę i nada jej odpowiedni ton. Prowadzącego, który rozumie branżę i wie, jak zaprezentować laureatów i wyróżnionych. Gwiazdą wieczoru będzie Natalia Capelik-Muianga. Mieliśmy okazję poznać jej wspaniały  głos w „Mam Talent”, „The Voice of Poland”, a także z wykonywania piosenki w czołówce programu „Big Brother”.

Mobile Trends Awards

Zgłoszenia do nagród MTA przyjmowane są w następujących kategoriach:

  • „Strona / portal / web”
  • „Aplikacja mobilna (całokształt)”
  • “Aplikacja mobilna (nowe funkcjonalności)”
  • “Aplikacja mobilna (nowy design / UX)”
  • „Promocja / reklama / marketing”
  • “Start-up mobilny”
  • „Inne”

Co również istotne, ostateczne kategorie zostaną ogłoszone na podstawie zgłoszeń, dlatego Kapituła Konkursowa czeka  nawet na te najbardziej innowacyjne i nieszablonowe aplikacje. “Jeśli nie mieścisz się w żadnej kategorii, to stwórz swoją własną!” – z przekąsem powiada Kryzysowa Narzeczona, Monika Czaplicka. Zatem wygrać może każdy, kto spełni wymogi konkursowe i działał prężnie w 2021 roku!

Mobile Trends Awards

Dlaczego warto zgłosić się do Mobile Trends Awards?

Statuetki MTA to uznane już trofeum polskiego rynku mobile. Wśród dotychczas nagrodzonych znalazły się m.in. takie aplikacje i projekty, jak InPost, Rossmann, Żabka, mBank, Hebe czy Radio 357.

Motywacji do zgłoszenia może być wiele – od uhonorowania swojego wysiłku, po zaimponowanie konkurencji i bezwzględnie korzyści wizerunkowe. Niezależnie od tego, czy chcemy pochwalić się statuetką przed zespołem w pracy, czy opublikować jej zdjęcie na naszych profilach społecznościowych, warto pokazać, jak nasze projekty czy aplikacje są ocenione przez ekspertów.

Do kogo powędrują nagrody w 2022? Przekonamy się już wkrótce.

Mobile Trends Conference

MTC to największa w Polsce cykliczna konferencja, która już od 11 lat popularyzuje nowe technologie, projektowanie aplikacji, design, UX UI, trendy oraz marketing branży mobile.

Scena MTC to wystąpienia wyjątkowych ludzi, inspiracje do działania, a także poznanie nadchodzących trendów rynku mobile. Wszystko dzięki profesjonalnym prelegentom i towarzystwu doborowych osobistości, pasjonatów branży. W tym roku wystąpią m.in.: Natalia Hatalska (infiture.institute), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Artur Jabłoński (digitalk), Michał Szklarski (e-point mobile), Piotr Kowalski (Google) czy Krzysztof Wojewodzic (Escola S.A.).

Organizatorzy konferencji w trosce o bezpieczeństwo uczestników  zagwarantują osobom nieszczepionym wykonanie testu przed wejściem, aby te nie poczuły się wykluczone z tego ważnego wydarzenia!

Mobile Trends Awards

A może chcesz zostać prelegentem?

Wystąpienia przed liczną publicznością to dla wielu wyzwanie, ale nawet najwięksi aktorzy i mówcy miewają tremę. Ratuje ich wiedza i brawura, z jaką pokonują swoje lęki na scenie! Zostanie prelegentem na największej polskiej konferencji rynku mobile, wzmocni markę osobistą każdego profesjonalisty. Zgłoś swoją chęć udziału w roli prelegenta Mobile Trends Conference i sprawdź się w tej niecodziennej roli. Call for papers dla prelegentów trwa do 29 stycznia br.

Bilety na MTC 2022

Bilety na konferencję można kupić na stronie 2022.mobiletrends.pl

Więcej informacji o nagrodach na mobiletrendsawards.pl

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź również

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Biznes

Inwestowanie swoich pieniędzy to jeden z szybszych sposobów na pomnożenie swoich oszczędności. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej Polaków inwestuje nadwyżki. Jednak dla osób,...

Biznes

Rola copywritera w marketingu internetowym jest nieoceniona. Odpowiadając za słowo copywriter potrafi zdefiniować całą kampanię i stworzyć treści, które nie tylko sprzedają,lecz także tworzą...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne