Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

XXII edycja konferencji „IT w Ubezpieczeniach” już 8 grudnia 2022 r.

IT w Ubezpieczeniach

Zapraszamy do udziału w XXII edycji konferencji „IT w Ubezpieczeniach” poświęconej informatyzacji sektora ubezpieczeniowego, organizowanej przez GigaCon 8 grudnia 2022 r.

Najbliższe lata to ogromne wyzwania dla branży ubezpieczeniowej. Z jednej strony jest to perspektywa dynamicznego rozwoju, z drugiej konieczność dostosowania rozwiązań i podejścia do klienta do zmieniających się wymagań rynku. To już nie sama oferta produktowa jest najważniejsza, a sprawność procesów i jakość kontaktu z klientem, szybkość i wygoda tego kontaktu. Wyzwaniem jest zrozumieć klienta, jego potrzeby i oczekiwania oraz umieć na nie jak najlepiej odpowiedzieć.

Ponadto cyfryzacja ubezpieczeń stwarza okazję do działań niepożądanych, takich jak wyłudzenia czy kradzież danych.

Podczas konferencji pokażemy najnowsze rozwiązania technologiczne, a nasi goście opowiedzą o swoich doświadczeniach oraz nowościach w branży.

PROPONOWANA TEMATYKA WYDARZENIA TO:

  • ubezpieczeniowe systemy zintegrowane
  • systemy wspierające pośrednictwo ubezpieczeniowe
  • analiza i przetwarzanie danych, narzędzia klasy BI
  • narzędzia wsparcia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, narzędzia wspierające omnikanałowość sprzedaży i kontaktu z klientem
  • cyberzagrożenia
  • zarządzanie ryzykiem ubezpieczeniowym
  • integracja systemów
  • rozwiązania antyfraudowe
  • nowoczesne technologie mobilne
  • aplikacje konwersacyjne
  • wykorzystanie technologii chmurowej

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych, wyższej i średniej kadry zarządzającej, specjalistów ds. rozwoju biznesu, specjalistów ds. rozwoju IT, specjalistów ds. innowacyjności oraz informatyków.

Agenda oraz bezpłatna rejestracja dostępne na stronie konferencji: www.gigacon.org/it-w-ubezpieczeniach

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Prawo do reklamacji przysługuje każdemu konsumentowi i w żaden sposób nie może być ograniczane. W przypadku zwrotu należy udowodnić, że dany produkt został zakupiony...

Marketing internetowy

Firmowa strona na Facebooku to obecnie podstawa każdej działalności. Nie tylko w ten sposób można stworzyć internetową wizytówkę firmy, ale również prowadzić skuteczną promocję....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne