Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Weź udział w kwietniowym DIMAQ Voice! | Już 25 kwietnia 2023

Przed nami 38. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 25 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30. Zapraszamy do wysłuchania aż trzech prelekcji na temat platformy reklamowej Microsoft Advertinsing, która zapewnia płatne reklamy za kliknięcie w wyszukiwarkach Bing, Yahoo! i DuckDuckGo, a także w innych witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i filmach. Druga część spotkania będzie poświęcona tematowi skalowania kampanii w Meta Ads. Na końcu webinaru najbardziej gorący temat ostatnich tygodni – ChatGPT!

ChatGTP, Microsoft Advertising oraz Meta Ads w agendzie spotkania.

Webinar odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W kwietniowej edycji wystąpią: Bartłomiej MajasSenior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts  oraz Borys Marushchak – Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers, a także dr Maciej Chrzanowski – menedżer projektów z 12-letnim doświadczeniem. Konsultant biznesowy, interim manager, naukowiec, prompt engineer oraz założyciel szkolenia.ai.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się: https://app.livewebinar.com/706-698-929

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05
„Microsoft Advertising, fakty i mity – czyli wszystko co warto wiedzieć na start”

Bartłomiej Majas, Senior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts

Czy Microsoft Advertising to kanał warty uwagi w digitalowym mixie? Czy dzięki niemu dotrę do wartościowych użytkowników oraz czy ktoś w to w ogóle klika? Będziecie mieli okazję posłuchać, a później zadać własne pytania odnośnie faktów i mitów związanych z Microsoft Advertising.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jaki jest potencjał Microsoft Adverising w Polsce – aktualny udział, profil użytkownika
  • Jakie są możliwości reklamowe – dostępne powierzchnie, typy reklam, konkurencja
  • A także wszelkie smaczki – coś czego nie ma w Google – Linkedin, Netflix, vertical ads

Prelekcja II, godz. 15:35
„Metody skalowanie kampanii w Meta Ads”

Borys Marushchak,  Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers.

Skalowanie budżetów reklamowych na platformie Meta Ads jest dość prostym i w miarę zautomatyzowanym procesem, o ile wiemy jak nie popełniać „podstawowych” błędów. Podczas spotkania zobaczycie jakie są opcje skalowania budżetu oraz jaka logika za tym stoi. Prawdopodobnie wcześniej słyszeliście o strategii komunikacji tylko w działaniach contentowych. Nic mylnego! W działaniach performance również można wykorzystać strategie komunikacji i wycisnąć jeszcze lepsze wyniki ze swoich kampanii. Autor pokaże prosty framework, który można będzie dopasować pod większość potrzeb biznesowych. Niestety, Meta nie mówi nam w jaki sposób jest kupowana przestrzeń reklamowa na platformie przez reklamodawców, a sposób ten jest dość logiczny i prosty. Zrozumienie jak działa algorytm, w momencie kiedy wybieramy pomiędzy rożnymi celami kampanii pomaga podejmować dużo lepsze decyzje podczas zakupu reklam.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jak efektywnie skalować budżet w Meta Ads
  • Jak działa algorytm Meta Ads w praktyce
  • Jak wykorzystać strategię komunikacji w performance marketingu

Prelekcja III, godz. 16:05
„Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokiej jakości?”

Dr Maciej Chrzanowski, Prompt engineer i założyciel Szkolenia.AI, wykładowca na Politechnice Rzeszowskiej

ChatGPT przeżywa teraz istny boom, a internauci i biznes na całym świecie testują jego możliwości. Jak korzystać z ChataGPT, żeby uzyskać najlepsze wyniki?

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Poznasz fundamenty prompt engineering i dowiesz się w jaki sposób tworzyć komendy w chatGPT aby generował wyższej jakości treści
  • Na konkretnych przykładach poznasz kilka potencjalnych zastosowań chatGPT zarówno w automatyzacji procesów biznesowych, jak i życia codziennego

Link do bezpłatnej rejestracji jest: https://app.livewebinar.com/706-698-929

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na LInkedin lub Facebook i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne