Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

„Prosto o marketingu i sprzedaży” w Hilton Garden Inn Krakow Airport już 21 kwietnia 2023

Zapraszamy na wydarzenie „Prosto o marketingu i sprzedaży”, które łączy w sobie debatę z networkingiem!

Uczestnikom zostanie przekazana praktyczna wiedza o działaniach marketingowych i sprzedażowych, do wdrożenia w swoich organizacjach, projektach oraz markach osobistych.

Z naszymi ekspertami porozmawiamy na temat: komunikacji w marketingu i sprzedaży, budowaniu wizerunku i społeczności oraz motywacji i zaangażowaniu do działania.

Wydarzenie składać będzie się z:
👉 panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności
👉 networkingu
👉 angażującej i interaktywnej formy wraz z konkursami dla uczestników

Każdy uczestnik otrzyma:
👉 Praktyczne zestawy Prosto
👉 Certyfikat
👉 Przestrzeń na promocję w Wizytowniku Prosto
👉 Możliwość rozmowy z panelistami w ramach networkingu
👉 Rabat na zakupy w MT BIznes – 35%
👉 Punkty DIMAQ

Prelegenci:
✔️ Judyta Kowalczyk – strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy, autorka książki „10 przykazań skutecznej marki”.
✔️ Dariusz Jaszcz – trener sprzedaży i komunikacji oraz ekspert w obszarze organizacji wydarzeń firmowych oraz gier szkoleniowych, moderator procesów design thiking.
✔️ Damian Urbaniec – multitasker, specjalista ds. marketingu i sprzedaży, konferansjer, spiker, narrator.
✔️ Michał Popek – strateg marketingowy, konsultant marketingu i sprzedaży w branży hotelarskiej, Scrum Master oraz Agile i zwinnego zarządzania.
✔️ Kaja Wachowska –  dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu Prosto?
To cykliczne wydarzenia organizowane w różnych częściach Polski. Gromadzą one osoby, które interesują się tematami marketingowymi i sprzedażowymi. Składają się z dwóch części: panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności oraz networkingu.

Zobacz, co zyskujesz!

  • Inspiracja i prosty oraz praktyczny przekaz
  • Posłuchaj i porozmawiaj z liderami, ekspertami oraz kreatorami, którzy są praktyki biznesu i z pasją dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą.
  • Wiedza
  • Zyskaj wartościową, praktyczną, wiedzę podaną w przystępnej formie prosto do wdrożenia. Dzięki temu od razu zaczniesz działać skuteczniej.
  • Networking
  • Poznaj inne osoby, które mają podobne cele do Twojego. Wymiana wiedzy i doświadczenia doda Ci motywacji i wsparcia potrzebnych do dalszego rozwoju.
  • Bonusy, prezenty
  • Na każdym naszym wydarzeniu otrzymasz dodatkowe bonusy od naszych partnerów oraz przygotowane przez nasz zespół Prosto o marketingu i sprzedaży.
  • Każdy uczestnik może otrzymać od nas certyfikat oraz punkty DIMAQ

Temat przewodni wydarzenia to MARKETING I SPRZEDAŻ!

Zacznij skuteczniej, lepiej i prościej działać i zarządzać w obszarze marketingu i sprzedaży. Pozyskując wiedzę, o tym jak skutecznie łączyć oba obszary. Poznaj skuteczne i praktyczne sposoby na promocję swoich produktów. Dowiedz się o najlepszych i najskuteczniejszych sposobach na sprzedaż oraz to w jaki sposób skutecznie komunikować się z otoczeniem. I inne…

Czy nasze wydarzenie jest dla Ciebie?

Jeśli odpowiesz więcej niż raz pozytywnie na pytanie, to jak najbardziej!

  • Chcesz uzyskać więcej praktycznej wiedzy w obszarze marketingu i sprzedaży?
  • Zacząć efektywniej łączyć marketing ze sprzedażą?
  • Widzisz wartość we współpracy marketingu ze sprzedażą?
  • Chciałbyś lepiej komunikować się z otoczeniem?
  • Szukasz motywacji, inspiracji do działania?
  • Lubisz poznawać nowych ludzi i nawiązywać nowe ciekawe, wartościowe relacje?
  • A może po prostu lepiej, skuteczniej zacząć promować swoje działania i zwiększać przez to zyski?

Zatem witamy Cię na naszej konferencji!

A tuż przed wydarzeniem…

Szkolenie z komunikacji i budowania wizerunku!
Dla osób chcących głębiej poszerzyć wiedzę przygotowaliśmy szkolenie, które odbędzie się w dniu wydarzenia od godziny 12:00 do godziny 16:30.

W trakcie szkolenia dowiesz się jak skutecznie i praktycznie:

  • zaplanować i wdrożyć strategię rozwoju marki w obszarze wizerunku i komunikacji w mediach społecznościowych;
  • budować wizerunek marki w mediach społecznościowych, aby zjednać sobie otoczenie i stać się rozpoznawalną marką;
  • zbudować większą wartość postrzeganą oferowanych produktów lub usług;
  • zwiększyć medialny zasięg i rozpoznawalność;
  • uczynić relacje efektywnymi;
  • wykorzystać dostępne zasoby, do tego, aby uczynić komunikację efektywną.

Program szkolenia:

Budowanie wizerunku – zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
Jak zarządzać komunikacją marki.
Rola różnych mediów i narzędzi w budowaniu wizerunku.
Cykl życia informacji w mediach społecznościowych.
Tworzenie treści marketingowych.

Trenerzy:
Judyta Kowalczyk i Dariusz Jaszcz

Link do biletów: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/prostowhilton

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne