Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Marketing internetowy

Pozycjonowanie zagraniczne — czy warto?

Polskie firmy z branży e-commerce coraz chętniej rozszerzają swój zasięg działalności na rynki zagraniczne. Sprzedaż towarów i usług w Wielkiej Brytanii czy Niemczech to sposób na zwiększenie zysków, wymaga jednak inwestycji w pozycjonowanie międzynarodowe. Przeczytaj poniższy poradnik i przekonaj się, czy warto przeznaczyć budżet na SEO stron zagranicznych.

Pozycjonowanie zagraniczne – na co zwrócić uwagę?

Działania SEO przeprowadzane pod rynek polski i europejski są do siebie bardzo zbliżone. Pozycjonowanie zagraniczne również opiera się na wykonaniu szeregu czynności na stronie i w obrębie jej kodu źródłowego. Jednak przy promocji witryny wśród użytkowników z innego kraju trzeba przeprowadzić dogłębne analizy tamtejszych konsumentów.

Badanie zachowań i potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe do stworzenia odpowiedniego przekazu marketingowego. Pozycjonowanie zagranicznych stron musi uwzględniać specyfikę rynku danego kraju, konkurencję czy kwestie językowe. W trakcie analizy trzeba ustalić, czy konsumenci lokalni korzystają też z innych wyszukiwarek niż Google. Warto zapoznać się też z kwestiami prawnymi związanymi z możliwością prowadzenia biznesu w danym państwie. Przede wszystkim jednak należy poznać przyzwyczajenia klientów dotyczące preferowanych form płatności czy dostawy.

Gdzie warto inwestować w pozycjonowanie międzynarodowe?

Zakupy online uwielbiają nie tylko Polacy. Mieszkańcy Europy, zwłaszcza zachodniej, jeszcze chętniej wydają swoje pieniądze na towary znalezione w sieci. Wybór kraju na pozycjonowanie międzynarodowe powinien uwzględniać znaczenie branży e-commerce w danym regionie, a także potencjał tamtejszego rynku.

Świetnym wyborem jest SEO stron angielskich, przekaz trafia bowiem nie tylko do obywateli Wielkiej Brytanii, ale także Stanów Zjednoczonych czy wszystkich konsumentów posługujących się tym językiem. Duże zalety ma też pozycjonowanie zagraniczne na rynki niemieckojęzyczne. Austria, Niemcy oraz Szwajcaria to bogate kraje, których mieszkańcy chętnie wydają pieniądze online.

Gdzie zlecić pozycjonowanie zagranicznych stron?

Działania SEO za granicą wymagają dużego nakładu pracy, znajomości lokalnego rynku, a także umiejętności z różnych dziedzin oraz doświadczenia. Z tego powodu pozycjonowanie zagranicznych stron najlepiej zlecić profesjonalistom. Jednak wbrew pozorom nie trzeba korzystać w tym celu z pomocy angielskiej czy niemieckiej agencji SEO – również polskie firmy świadczą takie usługi. Korzystają one bowiem z podobnych narzędzi pozycjonerskich i mają wypracowane metody działań, które przynoszą wymierne efekty.

Pozycjonowanie zagraniczne się opłaca!

Chociaż pozycjonowanie zagraniczne wymaga nakładu pracy i środków, warto je rozważyć. Obecność firmy z branży e-commerce na rynku angielskim i niemieckim to ogromna szansa na znaczne zwiększenie zysków oraz zbudowanie dużej i lojalnej grupy konsumentów. Marketing SEO można zlecić polskiej agencji, mającej niezbędne doświadczenie i umiejętności, które wykorzystuje z korzyścią dla każdego klienta.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź również

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Biznes

Inwestowanie swoich pieniędzy to jeden z szybszych sposobów na pomnożenie swoich oszczędności. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej Polaków inwestuje nadwyżki. Jednak dla osób,...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne