Przed nami ostatni przed wakacjami webinar. 27 czerwca 40! edycja DIMAQ Voice. Na koniec sezonu miks tematów – od CTV przez trendy konsumenckie do tego jak sprawić aby Twoja marka była jeszcze bardziej rozpoznawalna. Warto wziąć w nim udział ponieważ w lipcu odpoczywamy od Voice i szykujemy się na aktywną jesień. Kolejny Voice dopiero 29 sierpnia.
W 40. edycji wystąpią:
Przemysław Wójcicki – Senior Business Development Manager w RTB HOUSE. Do Stanów Zjednoczonych jeszcze nam daleko ale raczej wszyscy spodziewają się, że znaczenie streamingu będzie rosło. Z prelekcji dowiemy się czym jest CTV, dlaczego warto w to inwestować i dla kogo może być to dobre rozwiązanie.
Paulina Rybak – Team Lead Account Strategy w Criteo. Paulina opowie o trendach konsumenckich na podstawie ankiety przeprowadzonej przez Criteo wśród ponad 12 tysięcy konsumentów na całym świecie i 800 specjalistów ze światowych agencji, aby zrozumieć, jak nowa rzeczywistość ekonomiczna wpływa na decyzje kupujących oraz jakie strategie marketingowe pomogą osiągnąć w tym roku wzrost pomimo globalnego spowolnienia gospodarczego.
Łukasz Matyński – Head of Client Services & Partner w Media Choice, który podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat, który szczególnie teraz może być aktualny – w jaki sposób budowanie brand awareness może pomóc nam rozwiązać problem braku postępu w prowadzonych kampaniach marketingowych.
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05
Przemysław Wójcicki –
Temat: Czym jest CTV i dlaczego warto w niego inwestować?
Prelekcja II, godz. 15:35
Paulina Rybak –
Temat: Trendy konsumenckie w nowej rzeczywistości gospodarczej – jak kupujemy i na co zwrócić uwagę w planowaniu strategii marketingowej.
Prelekcja III, godz. 16:00
Łukasz Matyński –
Temat: Od stagnacji do sukcesu: jak przełamać szklany sufit i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.
Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/201-429-745
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.
Partner Technologiczny: LiveWebinar
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/
O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.