Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Ogłaszamy agendę ostatniego spotkania DIMAQ Voice w tym roku!

DIMAQVOICE34

Ostatnia, 34. edycja spotkań dla entuzjastów e-marketingu DIMAQ Voice odbędzie się 29 listopada, tradycyjnie w trybie online.  Nadchodząca, mocno technologiczna agenda obejmie trzy wystąpienia, podczas których prelegenci przybliżą temat optymalizacji technologii katalogu produktów w e-commerce, możliwości wykorzystania Computer Vision w komunikacji marketingowej i specyfikę budowania więzi między marką a odbiorcą na przykładzie Spotify. Udział jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja!

Agenda DIMAQ Voice

Prelekcja I, godz. 15:05

Wzrost widoczności organicznej dzięki optymalizacji technologii katalogu produktów w e-commerce  – filtry, warianty i wyszukiwarka wew. przyjazna SEO.

Jak dzięki optymalizacji technologii poprawić widoczność bezpłatną sklepu internetowego w wyszukiwarkach? Prelegent przedstawi przykłady wdrożeń funkcji filtrów cech, wariantów i wyszukiwarek wewnętrznych wspierających SEO dla e-commerce, oraz zarekomenduje praktyczne rozwiązania.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • jakie są kluczowe czynniki rankingowe w e-commerce;
  • jakie są rekomendowane rozwiązania technologiczne wspierające SEO w e-commerce;
  • przykłady dobrych wdrożeń funkcji filtrów cech, funkcji wariantów produktów i wyszukiwarek wewnętrznych;
  • jak zarządzać katalogiem produktów archiwalnych.

Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor w Bluerank:

Od 14 lat zawodowo w branży digital na stanowiskach specjalisty SEM w największych łódzkich agencjach. Ale również w roli menedżera projektów rozwijając e-commerce po stronie marki. Wykonał setki audytów SEO, szkoleń, strategii.

Prowadził/współprowadził dziesiątki projektów m.in dla telekomów, marketplaceów, banków czy drogerii.   Koordynował projekty wygrywające w takich konkursach jak Golden Arrow, European Search Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, Power of Content Marketing Awards czy SemKRK Awards.

Kroczył ścieżką ekspercką i menedżerską. Aktualnie jako Supervisor koordynuje wątki new businnesowe w dziale SEO Bluerank.

Prelekcja II, godz. 15:35

4 jeźdźców apokalipsy digitalu i jak z nimi walczyć wykorzystując Computer Vision.

Zaraza, Wojna, Głód i Śmierć – według Biblii zapowiadają koniec świata. Co ma to wspólnego z mediami cyfrowymi? Okazuje się, że sporo i rzeczywiście — czeka nas koniec świata cyfrowego jaki znamy obecnie. Czy możemy temu zapobiec? Na szczęście nie! Duże zmiany napędzają rozwój – kreują nowe potrzeby, a wraz z nimi pojawiają się nowe rozwiązania. Gdy umysł ludzki zaczyna zawodzić, wsparciem staje się Computer Vision — technologia rozpoznawania przez sztuczną inteligencję obiektów na obrazie. Podczas prelekcji eksperci pokażą spektrum możliwości, a także wyniki konkretnych działań, które przeprowadzają, wdrażając tę technologię na użytek komunikacji marketingowej.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • jakich dużych zmian w świecie cyfrowym możemy spodziewać się już teraz;
  • czy rzeczywiście są takie straszne;
  • co to jest i na czym polega Computer Vision;
  • jakie daje możliwości i zastosowania w komunikacji marketingowej.

Michał Szczur, Digital Activation Lead , Mindshare Polska, trener DIMAQ.

Digital Activation Manager w Mindshare, Trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.

Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, [m]spark, trener DIMAQ:
Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM i agencji mediowych Mediacom, Mindshare i Wavemaker.

Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat (współtwórca agencji marketingu mobilnego Mobehave, później Head of Mobile w Havas Media Group).

Prywatnie ojciec dwójki urwisów, w wolnych chwilach lubuje się w lekturze książek podróżniczych.

Prelekcja III, godz. 15:05

Spotify Your Brand. Jak stworzyć głęboką więź między marką a odbiorcą.

Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead, Httpool
Grzegorz Marowski, Regional Spotify Sales Lead, Httpool

Jak zbudować więź pomiędzy marką a odbiorcą? W świecie, gdzie jesteśmy zalewani komunikatami, a konsument ma coraz większą odporność na reklamę, wydaje się to nie lada wyzywanie. W szczególności, kiedy mamy do czynienia z nowym pokoleniem – Gen Z.

Odpowiedzią może być muzyka i emocje, a Spotify – największa muzyczna platforma streamingowa na świecie – jest narzędziem do zbudowania zaangażowania i więzi z konsumentem.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • jak zbudować zaangażowanie i lojalność wśród Millenialsów i Gen Z;
  • jak działa algorytm Spotify oraz format microsite na przykładzie najciekawszych kampanii ze świata;
  • przykłady niestandardowych kampanii muzycznych jako kreatywnego i angażującego sposobu na dotarcie i zaangażowanie konsumenta.

Podczas prelekcji zostanie przeprowadzona „Sesja doświadczeń”.
Spotify nagradza najbardziej zaangażowanych słuchaczy i zaprasza do udziału w sesji doświadczeń, która pokaże mechanizm angażowania użytkownika w niestandardowe działania z marką. Do wygrania są złote płyty Spotify!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku i LinkedIn.

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ).

Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

www: iab.org.pl

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze).

Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka.

Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

www: dimaq.pl

 

Wystąpią: Piotr Matusiak, Bluerank;  Tomasz Szulkowski, [m]Spark;  Michał Szczur, Mindshare Polska; Izabela Biedrowska-Pawlak i Grzegorz Marowski z Httpool.  

Wydarzenie odbędzie się 29 listopada, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji TUTAJ!

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne