Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Aktualności

Mobile first — jak komunikować się z generacją Z

#MTC2020

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995–2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek
i piątek (8–9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.

Generacja Z

Co wyróżnia pokolenie Z

To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu. Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są “w internecie”, a media społecznościowe to dla nich oczywistość. Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy, a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy.

Czego dowiesz się na MTC2020 o przedstawicielach generacji Z?

Podczas pierwszego dnia konferencji Marcin Pyć (Grupa  LTTM) pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością. Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.

Drugiego dnia od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Tomasz Pasko (NotBoring.agency) zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.

Nie tylko pokolenie Z

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe.

Konferencja online

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference  będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie!

Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce & Banking oraz Sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek.

#MTC2020

8-9 października online.

Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie: www.2020.mobiletrends.pl

Dodatkowych informacji udziela:

Joanna Ossowska                                                           

joanna@mobiletrends.pl

Tel. 537 33 89 57

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Biznes

Programy do fakturowania online to wygodne narzędzie, które ułatwia dziś wielu firmom prowadzenie własnej księgowości i kontrolowanie bieżących spraw finansowych. W małych i średnich...

Biznes

Home office to nie nowość. Niemniej jednak stan epidemii spowodował, że takie świadczenie pracy bardzo się upowszechniło i wygląda na to, że pod tym...

Domeny, hosting

Wybór hostingu dla tworzonej strony internetowej będzie kluczowy, jeśli chcemy żeby wszystko działało sprawnie. Dobry i szybki hosting gwarantuje, że strona będzie wczytywała się...

Marketing internetowy

Prowadząc sklep internetowy i przygotowując podstrony kolejnych produktów, trzeba zadbać nie tylko o ich zdjęcia, poprawnie wyświetlającą się cenę czy dostępność rozmiarów. O ile...