Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce? – Dowiedź się na eTradeShow już 15 września!

eTrade Show 2021

E-commerce w Polsce przeżywa „boom”, którego wcześniej nie było. Pandemia wymusiła wprowadzenie zmian, które bez tego bodźca zajęłyby kilka lat. Pytanie, które jednak najbardziej nurtowało klientów, to, to czy bezpieczeństwo e-commerce jest pewne.

W jaki sposób mogą o nie zadbać dostawcy usług?

Bezpieczeństwo e-commerce nie zamyka się wyłącznie w bezpieczeństwie transakcji i uniemożliwieniu przechwytu danych przez źródła zewnętrzne. To szereg działań, które wpływają u klienta na poczucie swobody i pewności zakupu. Przecież już jedną z podstawowych obiekcji jest to, że nie może namacalnie sprawdzić towaru – nie potrzebuje kolejnych, by się wahać. Jak więc z nimi walczyć?

Otrzymanie towaru

„Boom” na e-commerce początkowo spowodował przerost popytu nad podażą. Niejeden klient musiał mierzyć się z przeciążeniem systemów, znacznie wydłużonym czasem dostawy produktu lub długim oczekiwaniem na realizację nawet najbardziej podstawowych zakupów takich, jak przykładowo spożywcze. Już wcześniej w przypadku zakupów w internecie powstawała wątpliwość odnośnie do tego, czy zamówiony produkt będzie zgodny z opisem i czy w ogóle dotrze. Warto jest więc zadbać o dobre imię marki w internecie i zbić tę obiekcję jakością oferowanych usług.

Bezpieczna forma płatności

To jedna z największych bolączek świadomego konsumenta w e-commerce. Jeden błąd w sieci kosztować może utratę wrażliwych danych na przykład dotyczących konta internetowego, a co za tym idzie w konsekwencji – pieniędzy. Nie ulega wątpliwości, że przez wyższą cenę forma dostawy za pobraniem jest obecnie najmniej popularną. Najczęściej klienci decydują się na opłacenie towaru z poziomu banku lub serwisu transakcyjnego. Warto jest więc wybrać solidnego partnera.

Najpopularniejszymi w Polsce są Przelewy24, Tpay czy Blue Media, które błyskawicznie przesyłają pieniądze na konto sprzedawcy, a kupującemu zapewniają bezpieczeństwo transakcji.

eTrade Show

Forma dostawy

Ona również odgrywa sporą rolę w kontekście bezpieczeństwa e-commerce. Przede wszystkim liczą się w niej dwa czynniki – bezpieczeństwo oraz szybkość. W dobie paczkomatów i rozwijającej się sieci kurierskiej obiekcja długiego oczekiwania zostaje zbita. Konkurencyjne działanie? Konsument otrzymuje zamówiony towar do trzech dni.

Zwroty

Zakupy internetowe to nie tylko szybka forma pozyskania zakupów. To również ryzyko, którego się nie zmieni. Ubranie może okazać się za małe, a towar jednak nieodpowiedni. Dlatego ważna jest polityka zwrotu. Klarowne zasady, wyjście frontem do klienta i podkreślenie jego ustawowych praw z pewnością przekonają go do wydania pieniędzy.

eTradeShow

Więcej w temacie bezpieczeństwo w e-commerce będzie można się dowiedzieć podczas eTradeShow, czyli wydarzenia dedykowanego wszystkim działającym w sektorze.

Zapraszamy na nie już 15 września do Warszawy.

Więcej informacji na etradeshow.pl.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Najnowsze

Dobry UX sprawia, że użytkownik nie tylko w prosty i przejrzysty sposób znajduje to, czego szuka, ale także z łatwością może poruszać się po danej witrynie. W przypadku sklepów internetowych to bardzo ważne. Jednak...

Marketing w social mediach jest niezwykle ważny. Warto zatem zastanowić się, które platformy będą najbardziej skuteczne w promowaniu danej firmy. Niewątpliwie najpopularniejszy jest Facebook czy Instagram. Jednak...

Marketing internetowy

Darmowe kursy Google – czy warto z nich korzystać? Internetowe rewolucje to szkolenia składające się z ponad 20 kursów, podzielonych na moduły, które zawierają lekcje o bogatym zakresie tematycznym. Rozpoczynając...

Pandemia Covid-19 wymusiła przejście na pracę zdalną w wielu przedsiębiorstwach. Było to konieczne, aby zachować ciągłość prawidłowego funkcjonowania danej firmy. Pojawiła się także potrzeba zapewnienia swoim pracownikom...

IT

Polska jest liderem w Europie środkowo-wschodniej w zakresie świadczenia usług outsourcingu IT. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważna jest przewaga nad konkurencją, nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm, w tym...

Aktualności

Sprzedaż transgraniczna niesie za sobą ogromny potencjał oraz sporo możliwości dla przedsiębiorców. Dzięki wdrożeniu cross-border’a do strategii e-biznesu można zdywersyfikować kapitał i wypracować większe zyski. Jeśli chcesz rozpocząć...

Sprawdź również

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa jest korekta...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm lub na żądanie nabywcy. Ze względu na korzystanie...

Biznes

Inwestowanie swoich pieniędzy to jeden z szybszych sposobów na pomnożenie swoich oszczędności. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej Polaków inwestuje nadwyżki. Jednak dla osób, które nigdy wcześniej nie miały...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do 31 marca każdego roku przedsiębiorcy mają...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne