Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/culturov/domains/samodzielnyprzedsiebiorca.pl/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 347
Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce? - eTradeShow już 15 września
Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce? – Dowiedź się na eTradeShow już 15 września!

eTrade Show 2021

E-commerce w Polsce przeżywa „boom”, którego wcześniej nie było. Pandemia wymusiła wprowadzenie zmian, które bez tego bodźca zajęłyby kilka lat. Pytanie, które jednak najbardziej nurtowało klientów, to, to czy bezpieczeństwo e-commerce jest pewne.

W jaki sposób mogą o nie zadbać dostawcy usług?

Bezpieczeństwo e-commerce nie zamyka się wyłącznie w bezpieczeństwie transakcji i uniemożliwieniu przechwytu danych przez źródła zewnętrzne. To szereg działań, które wpływają u klienta na poczucie swobody i pewności zakupu. Przecież już jedną z podstawowych obiekcji jest to, że nie może namacalnie sprawdzić towaru – nie potrzebuje kolejnych, by się wahać. Jak więc z nimi walczyć?

Otrzymanie towaru

„Boom” na e-commerce początkowo spowodował przerost popytu nad podażą. Niejeden klient musiał mierzyć się z przeciążeniem systemów, znacznie wydłużonym czasem dostawy produktu lub długim oczekiwaniem na realizację nawet najbardziej podstawowych zakupów takich, jak przykładowo spożywcze. Już wcześniej w przypadku zakupów w internecie powstawała wątpliwość odnośnie do tego, czy zamówiony produkt będzie zgodny z opisem i czy w ogóle dotrze. Warto jest więc zadbać o dobre imię marki w internecie i zbić tę obiekcję jakością oferowanych usług.

Bezpieczna forma płatności

To jedna z największych bolączek świadomego konsumenta w e-commerce. Jeden błąd w sieci kosztować może utratę wrażliwych danych na przykład dotyczących konta internetowego, a co za tym idzie w konsekwencji – pieniędzy. Nie ulega wątpliwości, że przez wyższą cenę forma dostawy za pobraniem jest obecnie najmniej popularną. Najczęściej klienci decydują się na opłacenie towaru z poziomu banku lub serwisu transakcyjnego. Warto jest więc wybrać solidnego partnera.

Najpopularniejszymi w Polsce są Przelewy24, Tpay czy Blue Media, które błyskawicznie przesyłają pieniądze na konto sprzedawcy, a kupującemu zapewniają bezpieczeństwo transakcji.

eTrade Show

Forma dostawy

Ona również odgrywa sporą rolę w kontekście bezpieczeństwa e-commerce. Przede wszystkim liczą się w niej dwa czynniki – bezpieczeństwo oraz szybkość. W dobie paczkomatów i rozwijającej się sieci kurierskiej obiekcja długiego oczekiwania zostaje zbita. Konkurencyjne działanie? Konsument otrzymuje zamówiony towar do trzech dni.

Zwroty

Zakupy internetowe to nie tylko szybka forma pozyskania zakupów. To również ryzyko, którego się nie zmieni. Ubranie może okazać się za małe, a towar jednak nieodpowiedni. Dlatego ważna jest polityka zwrotu. Klarowne zasady, wyjście frontem do klienta i podkreślenie jego ustawowych praw z pewnością przekonają go do wydania pieniędzy.

eTradeShow

Więcej w temacie bezpieczeństwo w e-commerce będzie można się dowiedzieć podczas eTradeShow, czyli wydarzenia dedykowanego wszystkim działającym w sektorze.

Zapraszamy na nie już 15 września do Warszawy.

Więcej informacji na etradeshow.pl.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

IT

Z plikami cookies spotykamy się każdego dnia podczas surfowania po sieci. Są one tak powszechne, że już mało kto zastanawia się nad ich funkcją....

Biznes

Budowanie marki osobistej to długotrwały proces, którego efekty pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji oraz zbudować pozycję eksperta w danej dziedzinie. Wpływa to korzystnie...

Biznes

Płatność odroczona stała się równie popularną metodą regulowania zobowiązań, co płatność kartą czy przelewem tradycyjnym. Klient, który zdecyduje się na takie rozwiązanie, ma 30...

Biznes

Każdy mieszkaniec Polski jest zobowiązany do opłacania różnego rodzaju podatków. Sprawa jednak nieco się komplikuje w przypadku osób, które sprowadziły się tutaj z zagranicy...

IT

W dzisiejszym, gęsto zasiedlonym świecie cyfrowym, analiza ruchu na stronie jest kluczem do sukcesu online. Dzięki analityce internetowej, marki mogą zrozumieć zachowania odwiedzających, dostosowując...

Biznes

Project Manager (PM) to profesjonalista odpowiedzialny za planowanie, organizację i nadzór nad realizacją projektów w ramach organizacji. Rola Project Managera jest kluczowa dla zapewnienia...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Domeny, hosting

Popularną metodą wykorzystywaną przez oszustów phishingowych jest tworzenie fałszywych witryn internetowych podszywających się pod popularne, istniejące strony, w celu nakłonienia użytkownika do poświadczenia logowania...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne