Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Porady

Jak wybrać kasę pancerną do biura?

Zakup kasy pancernej do biura wcale nie jest taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Nie wynika to z różnorodności skrytek dostępnych na rynku, choć w ofercie Hartmann Tresore znajdziesz naprawdę mnóstwo opcji. A zatem jak wybrać idealny sejf do biura, aby mieć gwarancję bezpieczeństwa gotówki, poufnej dokumentacji oraz innych wartościowych przedmiotów? Wystarczy wziąć pod uwagę klasę odporności, antywłamaniowości oraz ognioodporności. Co więcej? Tego dowiesz się z poniższego poradnika.

Czym jest kasa pancerna do biura i jak wybrać najlepszą do firmy?

Zanim zdecydujesz się na skrytkę do biura, koniecznie upewnij się co do klasy odporności na uszkodzenia i poziomu ochrony antywłamaniowej. Najlepsze na rynku kasy pancerne do biura od Hartmann Tresore to skrytki w klasie bezpieczeństwa oznaczonej jako II. W tym przypadku mamy gwarancję wysokiego poziomu ochrony mienia i dokumentów w biurze.

Decydując się na kasę pancerną do swojego biura, zawsze stawiaj na skrytki, które są stworzone zgodnie z następującymi normami:

  • Klasy wg PN-EN 1143-1: Normy PN-EN 1143-1 i PN-EN 1143-2 określają wymagania i metody badawcze do testowania sejfów pod kątem odporności na włamanie. Stopnie odporności są wyrażane w skali od 0 do 10 (często w cyfrach rzymskich od N(0) do X)​
  • Klasy bezpieczeństwa wg PN-EN 14450: Norma ta rozróżnia klasy bezpieczeństwa S 1 i S 2 dla szaf pancernych.

Jeśli chodzi o dobrej klasy sejf do biura, wystarczy II klasa odporności według normy PN-EN 1143-1 i wielościenna konstrukcja z wypełnieniem, która zagwarantuje ochronę mienia do wysokiej wartości.

Jeśli interesują Cię wysokiej jakości kasy pancerne, sprawdź ofertę Hartmann Tresore na stronie: https://www.hartmann-tresore.pl/produkty/sejfy-biurowe/sejf-antywlamaniowy/lista.

Jak wybrać idealną kasę pancerną do biura?

Jest wiele czynników, które warto przeanalizować przed wyborem kasy pancernej do biura. Zanim podejmiesz decyzję i zamówisz skrytkę na dokumenty lub inne kosztowności w firmie, weź pod uwagę poniższe aspekty.

  • Rozmiar i waga – gabaryty powinny być zawsze dopasowane do wolnej przestrzeni w biurze, która została wygospodarowana na umieszczenie kasy pancernej. Waga… cóż, im większa, tym lepiej.
  • Limity wartości chronionej – kasy pancerne do biura najczęściej chronią do mniejszych wartości niż te stosowane w domach. Standardem jest jednak wartość do 50 000 euro.
  • Pojemność – to kluczowy parametr, gdyż od niego zależy, jak dużo dokumentacji i kosztowności można schować w skrytce.
  • Jednostka certyfikująca – najlepszej jakości sejfy Hartmann Tresore są certyfikowane przez VdS.
  • Rodzaj zamka – najpopularniejsze są te kluczowe, ale często w kasach pancernych spotykamy się z zamkami mechanicznymi.
  • Sposób montażu – to kolejny aspekt, na który warto zwrócić uwagę. Popularne sejfy do biura są kotwione do podłoża lub do ściany.

Zawsze pamiętaj o tym, aby wybierać w pełni certyfikowany sejf, który ma klasę ochrony co najmniej S1, a najlepiej S2. Ostatni parametr, na który warto zwrócić uwagę to klasa ognioodporności. Kasy pancerne mogą mieć dodatkowe uszczelki, które zabezpieczają mienie nawet na 120 minut oddziaływania ognia.

Co można schować w kasie pancernej w biurze?

Kasy pancerne, takie jak te oferowane przez Hartmann Tresore, są idealne do przechowywania wielu różnych przedmiotów wartościowych i ważnych dokumentów w biurze. Co zatem schować w kasie pancernej? Możesz umieścić w niej takie rzeczy, jak:

  1. Gotówka i czeki: Dla firm, które regularnie posiadają gotówkę lub czeki, kasa pancerna jest niezbędna do ich bezpiecznego przechowywania.
  2. Ważne dokumenty i umowy: Dokumenty takie jak umowy biznesowe, dokumenty korporacyjne, akty prawne, akty notarialne i inne ważne papiery mogą być przechowywane w sejfie, aby chronić je przed kradzieżą lub uszkodzeniem.
  3. Klucze i dostęp do bezpiecznych przestrzeni: Klucze do innych sejfów, pomieszczeń z ograniczonym dostępem czy pojazdów firmowych mogą być przechowywane w kasie pancernej, aby zapewnić kontrolowany dostęp.
  4. Sprzęt elektroniczny i urządzenia: Małe, wartościowe urządzenia elektroniczne, takie jak kamery, aparaty fotograficzne czy drogie telefony, mogą być przechowywane w sejfie, gdy nie są używane.

Kasy pancerne Hartmann Tresore oferują różne poziomy bezpieczeństwa, rozmiary i opcje zamków, co pozwala na dostosowanie sejfu do specyficznych potrzeb biura. Wystarczy, że przejrzysz całą ofertę, a na pewno wybierzesz idealną kasę pancerną do firmowego biura.

Ile kosztuje kasa pancerna do biura?

Ciężko wskazać konkretną kwotę zakupu kasy pancernej do biura. W tym przypadku koszty są uzależnione od gabarytów, zastosowanych zabezpieczeń oraz renomy producenta. Topowe modele skrytek na rynku są dostępne w cenach zaczynających się od kilku tysięcy złotych w górę.

To kwota, którą warto wydać na inwestycję w kasę pancerną do biura, która ma za zadanie ochronić dokumenty, gotówkę i inne firmowe mienie przed kradzieżą i zniszczeniami.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne