Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Branża mobile po raz kolejny spotka się w Warszawie – Mobile Trends for Experts już w październiku!

25-26 października 2022 roku odbędzie się biznesowe święto pod znakiem “mobile”. Organizowana od 2012 roku, cykliczna konferencja wraca w nowej odsłonie, tym razem pod nazwą Mobile Trends for Experts. Wydarzenie będzie miało zarówno formę stacjonarną, jak i będzie transmitowane online. Event będzie podzielony nie tylko na dwa dni, ale na sześć specjalistycznych ścieżek tematycznych!

Największa, polska konferencja poświęcona mobilnym technologiom wraca na jesieni do stolicy naszego kraju. Zadaniem zaplanowanych prelekcji jest przekazanie praktycznej wiedzy z branży mobile oraz tej związanej z nowymi technologiami, trendami w marketingu, zarządzaniu projektami czy też wpływem technologii na społeczeństwo. Mobile Trends Conference cieszy się uznaniem wśród działaczy mobilnych obszarów biznesu, ale najnowsza edycja będzie wyjątkowa!

Rynek potrzebuje kompetencji!

Pod koniec października uczestnicy będą mogli wziąć udział w sześciu wyselekcjonowanych ścieżkach tematycznych, które mają obfitować w merytorykę, inspirację i trendy! No właśnie, trendy, trendy, wszędzie trendy!  Wszyscy próbujemy złapać je w locie, przy jednoczesnej próbie zarządzania swoim czasem, karierą czy sukcesem swojej firmy. Nawet największym ekspertom w branży coraz łatwiej jest się niestety w tym wszystkim pogubić.

Rynek stał się bowiem układanką, która kształtem przypomina coraz bardziej Wielki Zderzacz Hadronów, aniżeli puzzle, jak to było dotychczas z poziomem skomplikowania. Coraz szybszy rozwój technologii i transformacja cyfrowa całych gałęzi gospodarki, w dość niedługim czasie wykształciły potrzebę nieustannego pędu w poszukiwaniu przewag konkurencyjnych. Tych jest niestety coraz mniej, a standardy narzucane obecnie przez system stanowią coraz trudniejszą barierę wejścia dla firm. Automatyzacja, sztuczna inteligencja, rozszerzone rzeczywistości, obsługa baz danych w chmurze i coraz doskonalsze aplikacje, które już dzisiaj chętnie zahaczają o technologie brzegowe – wszystko to stanowi jawne przykłady tego, że rynek obudowuje się nowymi elementami, z którymi warto się zapoznać, jeśli chcemy utrzymać się na powierzchni.

Zainwestuj w specjalistów, ale nie zapominaj o generalistach!

Taki ogrom informacji może przyprawiać Cię o ból głowy, ale spróbuj zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami i strategiami, a klienci chętniej zaprzyjaźnią się z Tobą! Rzecz tyczy się także stanowisk oraz pracowników, którzy kształcąc się w wyspecjalizowanych dziedzinach, z łatwością zmierzą się z wyzwaniami dzisiejszego biznesu. – Ścieżki są odpowiedzią na potrzeby rynkowe oraz nieustający głód wiedzy wśród specjalistów. Mobile Trends for Experts ma pomóc tymże właśnie w nasyceniu się wiedzą oraz inspiracjami – mówi Wiktoria Grzanka, Event Manager w Mobile Trends Conference.– Jest to także świetna opcja dla generalistów, którzy dobiorą dla siebie interesujące ich aspekty i będą mogli wziąć udział w tym, co najbardziej ich interesuje – dodaje.

Scena MTC

Mobile Trends for Experts już w 25 i 26 października!

Warszawa stanie się dwudniową stolicą polskiego mobile. To właśnie tam bowiem, odbędzie się konferencja z myślą o miłośnikach IT i ekspertach segmentu mobile. – Możliwość wyboru sceny może przypaść do gustu wielu uczestnikom, którzy dotychczas mieli do czynienia z blokami tematycznymi na jednej scenie, w trakcie dnia. Zapewniamy, że jesienna edycja będzie mieć trzy sale, trzy sceny i sześć ścieżek tematycznych, w których każdy będzie mógł uczestniczyć wedle uznania – oznajmia Robert Rachwał, główny organizator MTC.

 Jesienna edycja będzie podzielona na:

  • MOBILE UX DESIGN,
  • MOBILE MANAGEMENT,
  • MOBILE MARKETING,
  • MOBILE COMMERCE,
  • MOBILE BANKING,
  • MOBILE INSPIRATIONS.

Ciekawe rozwiązanie dla specjalistów i pasjonatów, którzy nie chcą, nie są zainteresowani czy po prostu nie mają czasu na tematy niezwiązane z ich działalnością. Nie znaczy to jednak, że zapomniano o tych, którym dotychczasowa formuła się podobała. Ścieżka #mobileinspirations oraz możliwość przechodzenia między salami z pewnością rekompensują ten walor. –  Od wielu lat jestem na MTC i bardzo cenię sobie atmosferę tego wyjątkowego wydarzenia. Za każdym razem to wiele rozmów, spotkań, wymienionych wizytówek i inspiracji. Cieszę się, że już po raz drugi konferencja MTC będzie organizowana przez zespół Escola. Poświęcamy jej dużo czasu, aby przygotować się jak najlepiej na jesienną edycję – mówi prezes w Escola S.A, Krzysztof Wojewodzic.

Dla kogo jest Mobile Trends for Experts?

Nie doznasz większego szoku, jeśli napiszemy, że dla ekspertów. Konferencja poświęcona jest przede wszystkim osobom ciekawym, chcącym zorientować się co piszczy w mobile i z czym powinno się go jeść. Oczywiście znajdziemy tu całą gamę specjalistów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby juniorzy poszerzali swoje kompetencje i zakres wiedzy, a tej w tym roku ma nie brakować!

Dla bankowców!

Jak zauważa Koźliński w drugiej części publikacji “Bankowość internetowa”, mobile banking istnieje z nami już od ponad 20 lat. Jego początki sięgają OKO Banku z Finlandii, który już 26 lat temu prowadził komunikację usługową opartą na sms’ach wysyłanych do klientów. Trzy lata później, ten sam fiński bank udostępnił swoim klientom stronę internetową, działającą na protokołach WAP. Dzisiaj smartfon pozwala zarządzać budżetem wykonywać przelewy, autoryzować transakcje czy obsługiwać rachunki firmowe. Rynek banków jest dość hermetyczny, więc każda dawka wiedzy jest tu na wagę złota! Ścieżka #mobilebanking powinna sprostować oczekiwaniom przedstawicieli sektora finansowego i mobilnych transakcji płatniczych!

Dla handlowców!

Skoro już o finansach mowa, to coraz więcej w portfelu zauważają handlowcy internetowi, których pandemia wybiła do niewyobrażalnych wręcz rozmiarów. Ponoć rynek doświadczył w trakcie jej trwania wzrostów, z jakimi mógłby być kojarzony dopiero za pięć lat. Ma to jednak swoją cenę. Ścieżka #mobilecommerce ma być odpowiedzią na trudy prowadzenia sklepu internetowego w dobie ogromnej konkurencji, problemów logistyki  i ograniczeń w dystrybucji. Pojawienie się dyrektywy Omnibus wskazuje, że sektor ten nie jest jeszcze całkowicie usankcjonowany oraz stabilny, więc specjalistom z tego obszaru przyda się każda dawka nowej wiedzy.

Dla designerów!

Szeroko pojmowane projektowanie zorientowane na użytkownika, któremu  poświęcono ścieżkę #mobileuxdesign ma być odpowiedzią na zmieniające się wymagania biznesowe oraz pomóc designerom w odkrywaniu nowych zagadnień do swoich projektów. User Experience nie jest tylko stworzeniem makiety czy zmianą koloru przycisków. UX to coś znacznie więcej! Fakt ten rozumiany jest przez coraz więcej liderów i liderek biznesu, ale niekoniecznie mogą mieć oni sposobność obcowania z tą tematyką, wobec czego ta ścieżka powinna być dobrym początkiem także dla nich!

Dla marketerów!

Mobile to przede wszystkim smartfony. Mobiletrends.pl przywołuje dane raportu Hootsuite, które pokazują, że aż 66,6 proc. światowej populacji korzysta już dzisiaj z telefonu komórkowego.  To niewyobrażalna pula potencjalnych odbiorców kanału marketingowego, który można wykorzystać do promocji swoich towarów czy usług, budowania wizerunku czy tworzeniu komunikacji. W ścieżce #mobilemarketing doświadczeni marketerzy z chęcią podzielą się wiedzą o najefektywniejszych rozwiązaniach. W końcu to właśnie oni znają najświeższe trendy na rynku i wiedzą co w trawie piszczy. – Znam wiele osób, które powiedziałyby, że marketing to pewna filozofia, a reszta jest zestawem kanałów i narzędzi. Pod tym kątem mobile może być kolejnym narzędziem […], ale myślę, że gdybym ja miał to zdefiniować, to powiedziałbym, że jest to zestaw działań celowanych w promocję aplikacji i produktów ze świata mobilnego, podobnie jak product marketing jest osobną kategorią, tak możemy zdefiniować też mobile jako osobny segment działalności – mówi Artur Jabłoński, CEO agencji digitalk, jeden z pierwszych prelegentów.

Dla Project Managerów!

No dobrze, ale jak i kto to wszystko ogarnia? Projekty, aplikacje, komunikacja biznesowa i współpraca z deweloperami to wszak domena największych znawców produktów oraz teamów, którzy je tworzą. Na szczęście organizatorzy nie zapomnieli o Product Ownerach i Project Managerach, których reprezentację spotkamy na #mobilemanagement. Adwokaci projektu, znawcy procesu, przyjaciele deweloperów i najwięksi wrogowie marnowania czasu – jeśli te przymioty opisują Ciebie to możesz wstąpić na tę organizacyjną ścieżkę.

Dołącz do Ekspertów! Dołącz do Mobile Trends!

Pierwsi prelegenci to: Kamil Brzeziński z Google, Kamila Gębik z KamMedia, Kamil Grzejek z Escola S.A., Artur Jabłoński z Digitalk i Artur Kurasiński z kurasinski.com.

Ty też możesz spróbować swoich sił w roli prelegenta! Zgłoszenia przyjmowane są do 13 sierpnia na stronie: https://2022.mobiletrends.pl/cfp

Do zobaczenia, 25 i 26 października w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie!

Więcej na: 2022.mobiletrends.pl

Bilety zakupisz na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja
a z kodem rabatowym SAMODZIELNY10 otrzymasz rabat na dowolny pakiet!

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne