Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Jubileuszowa edycja Golden Marketing Conference już w kwietniu!

Golden Marketing Conference

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin?

Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.

Sztuczna inteligencja stanowi symulację ludzkiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz rozwiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów. Co więcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlepsze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji.

Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10., jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema o tytule „Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom
i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum – świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21-22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć, jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy w sieci.

Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Każda osoba, która chciałaby profesjonalnie poznać narzędzie, jakim jest storytelling i następnie wykorzystywać je ze świadomością w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu powinna czerwonym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelekcję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”.

Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters:

  • Anna Kuropatwa,
  • Head of Strategy,
  • Havas Media Group,
  • Olga Barańska,
  • Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego,
  • TVN GRUPA DISCOVERY,
  • Rafał Szablicki,
  • Brand Business Director Skin,
  • Deo,
  • Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda,
  • Client Service Director / Sponsorships,
  • Polsat Media Biuro Reklamy.

Jeśli ktoś szuka źródełka inspiracji contentowej to z pewnością znajdzie je podczas prelekcji o tym samym tytule podczas, której Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania w Widoczni odpowie, w jaki sposób można znaleźć inspirację na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto Przemek zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.

Dodatkowo 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią prelekcje o:

  • optymalizacji czasu pracy,
  • e-commerce,
  • live commerce
  • SEO,
  • budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych.

Prelekcje zostaną wygłoszone przez takich ekspertów jak Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse, Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask, Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, Meta (Facebook), Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead, Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska oraz wielu innych fantastycznych specjalistów.

Według ekspertów Golden Marketing Conference to marketingowe spa – idealnie zbalansowana dawka wiedzy i prelegentów z niemal każdej dziedziny, która dostarcza powera do działania i inspiracji na wiele miesięcy naprzód. Całości obrazu dopełni zawsze dopięta na ostatni guzik organizacja konferencji.

Bilety: https://goldenmarketing.pl/poznan/#bilety

Więcej na www.goldenmarketing.pl/poznan

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne