Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Aktualności

Weź udział w marcowym DIMAQ Voice! Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 w agendzie spotkania

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W marcowej edycji wystąpią:  Radosław Gołąb z AMS S.A,  Damian Rezner z Screen Network, Marcin Czachorowski z Equativ oraz Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, Analityczny.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się: https://app.livewebinar.com/467-705-504

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05

„Poznaj świat reklamy Digital Out of Home”

Radosław Gołąb, Dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS S.A i Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych / Członek Zarządu Screen Network.

Digital Out of Home to najmłodsze medium reklamowe w media miksie. Ostatnie 2 lata pokazują, że jego udział w rynku bardzo dynamicznie rośnie. Takie dane nie są zaskoczeniem bowiem Digital OOH łącząc w sobie najlepsze cechy reklamy Out of Home oraz reklamy internetowej. W prezentacji pokażemy czym jest Digital OOH, a także zaprezentujemy najbardziej efektowne realizacje reklamowe z kraju i ze świata.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym jest reklama digital OOH i jaki ma potencjał
  • sposoby wykorzystania reklama digital OOH
  • jakie są najlepsze realizacje tego typu reklam.

Prelekcja II, godz. 15:35

„Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies”

Marcin Czachorowski, Senior Manager, Demand Partnerships CEE Equativ

Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem a identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem. Poznaj cztery rozwiązania, które pomogą Ci w rzeczywistości cookieless.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym są alternative IDs  (niedaleko pada jabłko od jabłoni)
  • na czym polega targetowanie semantyczno-kontekstowe wsparte AI
  • jak efektywnie wykorzystywać 1st party data
  • ID-less – czy można targetować?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Czy Google Analytics 4 da się lubić?

Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, praktyk strategii i narzędzi analitycznych, Analityczny

Jedni je pokochali, inni znienawidzili. Google Analytics 4, bo o nim mowa, to nowa wersja najpopularniejszego wśród marketerów narzędzia używanego do mierzenia zachowań użytkowników on-line. Podczas DIMAQ Voice opowiem, w jaki sposób płynnie przejść migrację z dobrze znanej nam wersji Universal Analytics i wykorzystać funkcjonalności, które oferuje GA4 w codziennej pracy marketera. Nie będzie łatwo, ale będzie warto!

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • jakie są różnice między Google Analytics 4 a. Universal Analytics
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics 4
  • jak przeprowadzić migrację z Universal Analytics do Google Analytics 4
  • jakie są najczęstsze błędy podczas wdrożenia Google Analytics 4

Link do bezpłatnej rejestracji jest: https://app.livewebinar.com/467-705-504 

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
iab.org.pl

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

dimaq.pl

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne