Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

TikTok Partnerem głównym konferencji I ❤ marketing & technology

Już dzisiaj w Warszawie wystartowała XV edycja konferencji marketingowej – I marketing & technology, a jej Partnerem głównym został TikTok, czyli najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa, o niepodważalnym wpływie na cyfrowy i biznesowy ekosystem.

To nie przypadek, że to właśnie TikTok niewątpliwie na dobre zmienił internet: w sposobie jaki konsumujemy treści, jak odkrywamy nowe zainteresowania i jak tworzymy nowe trendy.  62% użytkowników odwiedza platformę, żeby odkryć coś nowego, a 33% z nich deklaruje, że uczy się na TikToku nowych rzeczy.

TikTok

Jest jedyną w swoim rodzaju platformą rozrywkową, kreującą modę, pomagającą odkryć najgorętsze nowości a jednocześnie skutecznie wspierającą każdy biznes – niezależnie od skali i branży. Opierając się o prawdziwe zainteresowania użytkowników, dostarczając ekscytujący, świeży kontent i dając każdemu szansę na zaprezentowanie swojej pasji lub biznesu, tworzy unikalne społeczności, chętne do odkrywania, poznawania i zachęcone do działania. Organizatorzy z prawdziwą przyjemnością ogłaszają, że TikTok został głównym partnerem tegorocznej edycji konferencji. Uczestnicy będą mieli szansę dowiedzieć się bezpośrednio od przedstawicieli platformy, jak wykorzystać jej potencjał dla swojej marki i zaistnieć w ponadmiliardowej grupie użytkowników. Wyjątkowy warsztat z kreatywnej komunikacji poprowadzi drugiego dnia konferencji, czyli we wtorek, 16-go maja, Joanna Nowak – Strateżka Kreatywna TikToka w CE, swoim doświadczeniem z uczestnikami podzielą się także eksperci TikToka, obecni podczas konferencji. Warto zdecydowanie odwiedzić w tym celu strefę TikToka.

Sam event odbywa się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni i wystąpi na niej ponad 50 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

I ❤  automation & tools

I ❤ marketing

I ❤ social media

I ❤ seo & content

I ❤ dev

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.

 

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne