Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

semWAW – edycja startup | Już 17.11.2023 r.

Piątek 17.11.2023 r., to dzień, który zapisze się w branży marketingu. Właśnie wtedy odbędzie się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego eventu krakowskiego semKRK w Warszawie. Po raz pierwszy zawitamy z naszym barcampem do stolicy i jednocześnie wracamy nieco do korzeni, organizując mniejszą edycję, która przypomina właśnie pierwsze nasze barcampy. Towarzyszyć będzie nam (jak zawsze) aktualna wiedza od najlepszych ekspertów SEM i SEO, którzy zaprezentują się na scenie, oraz panel dyskusyjny w temacie startupów.

Kim jesteśmy?

Od 8 lat organizujemy semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Jej uczestnicy wielokrotnie zapełnili Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w naszym rodzinnym Krakowie. Ostatnia edycja konferencji została oceniona na 9,04/10, a wysokie oceny i zadowolenie w ankietach popchnęły nas do wyruszenia z naszym barcampem nieco dalej, stąd pomysł, aby kolejne spotkanie zorganizować właśnie w Warszawie. Jako DevaGroup bardzo mocno wspieramy integrację branży oraz chcemy dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na naszych imprezach znajdziesz sporo gadżetów, świetną atmosferę i stoiska sponsorskie, na których dowiesz się więcej o ciekawych narzędziach/firmach.

Kto wystąpi na scenie?

Podczas pierwszej warszawskiej edycji na scenę zaprosimy m.in.: Dominika Fajferka (WhitePress®) oraz Pawła Sokołowskiego (Cont.ai). Nazwiska pozostałych występujących będziemy publikować na naszych social mediach: wydarzeniu na Facebooku/Meta i Instagramie. Zapraszamy więc do ich obserwowania, ponieważ na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. 

Dodatkowo podczas tej edycji ponownie organizujemy Call4Papers (edycja startup). Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów polegający na tym, że chętni do wystąpienia na naszej imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a my publikujemy w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają zatem nazwisk prelegentów, którzy stoją za wybranymi tematami, i w ten sposób dajemy szansę na pokazanie się na scenie nowym twarzom.

W ankietach po ostatnich edycjach bardzo często pojawiały się głosy o tym, żeby naszą konferencję zorganizować również w Warszawie. Zawsze staramy się słuchać głosu naszych uczestników – zatem widzimy się już w piątek 17 listopada o godzinie 18:00 w Campusie Google! Do zobaczenia na miejscu! – na wydarzenie zaprasza Kamil Leśniak, Event & Marketing Manager w DevaGroup.

Podczas semWAW – edycja startup:

  • wysłuchasz 5 marketingowych prelekcji od najlepszych ekspertów w branży,
  • weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym na temat startupów,
  • zobaczysz na scenie zwycięzcę Call4Papers (edycja startup),
  • poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po naszym spotkaniu,
  • zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo (dzięki sli.do)!

Dodatkowo kilka dni przed konferencją odbędą się warsztaty semWAW. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Przeprowadzimy je w 2 ścieżkach:

13.11 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Wojciech Mikoś, Karol Dziedzic, Bartłomiej Kaczmarczyk i Martyna Zastrożna.
14.11 (wtorek): SEO. Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Paweł Konopiński i Szymon Słowik.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Warto pośpieszyć się z kupnem biletów, bo przy ostatnich edycjach wyprzedawaliśmy je do ostatniego miejsca!

Więcej informacji:

Strona internetowa: https://semwaw.pl/

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/852400402985377/ 

Instagram: https://www.instagram.com/semwaw.pl/
Regulamin wydarzenia: https://dva.pl/semwaw-regulamin 

Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semwaw/

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Marketing internetowy

Pozytywne doświadczenia klientów są niezwykle ważne w każdym biznesie. To właśnie one wpływają na postrzeganie danego produktu, usługi, strony internetowej czy aplikacji. Kluczowe jest...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne