Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Przed nami Mobile Trends for Experts! Cały biznes w październiku w Warszawie

mobile trends

Mobile to nie tylko przyszłość marketingu, ale także wielu innych branż. Ponad 63% wyszukiwań w Google wykonujemy na urządzeniach mobilnych. Jest duża szansa, że ten artykuł również czytasz na swoim smartfonie. W którym kierunku się więc rozwijać? Zapraszamy na konferencję Mobile Trends for Experts. Już 19 i 20 października w Warszawie spotkają się eksperci z całego kraju, by wymienić się doświadczeniami o kanale mobile i jego wykorzystaniu w biznesie. Zarezerwuj swoje miejsce na  https://2023.mobiletrends.pl/.

Mobile rośnie w siłę – na początek kilka danych

Serwis Statista mówi, że liczba użytkowników smartfonów na całym świecie wynosi ponad 6 miliardów osób. Więcej osób korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych niż komputerów stacjonarnych. Około 46% wszystkich e-maili jest otwieranych na urządzeniach mobilnych. Według Insider Intelligence rynek reklamy mobilnej w USA jest obecnie wart 68% wszystkich wydatków na reklamę cyfrową. W Polsce, według iab AdEx, reklamy w mobile objęły prawie 32% wszystkich działań reklamowych, co oznacza 9% wzrostu r/r. Nie możesz pomijać tego w swoich działaniach!

Mobile Trends już w październiku

Mobile Trends for Experts to konferencja dla specjalistów, którzy poszukują wiedzy na najwyższym poziomie. To 2 dni pełne konkretów organizowane przez firmę Escola, tworzącą oprogramowanie IT i realizującą projekty mobilne i webowe. Na uczestników czekają 3 sceny, 6 bloków tematycznych oraz aż 50 prelekcji, które zainspirują do rozwoju na nowym poziomie. Tematy podzielone na ścieżki inspirations, commerce, fintech, AI, marketing oraz managment zaspokoją żądzę wiedzy u każdego uczestnika. Znajdziesz tutaj wystąpienia praktyków, inspiracje do działania oraz omówienie nadchodzących trendów. Szeroki wybór tematyki umożliwi Ci wyselekcjonowanie wystąpień najbardziej odpowiadających Twoim potrzebom i biznesowi.

Mobile Trends Conference to coroczne święto branży mobile, które odbywa się nieprzerwanie od 2012 roku. To także największa w Polsce cykliczna konferencja poświęcona nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi, UX, UI, m-commerce, trendom oraz marketingowi w branży mobile. Skierowana jest w szczególności do działów marketingu, e-commerce, tworzenia, projektowania, rozwoju i promocji aplikacji. Podczas tej edycji po raz pierwszy dostępna będzie również ścieżka AI, gdzie poruszone zostaną top-trendy tematy związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w IT, biznesie czy marketingu. Dzięki zróżnicowanej tematyce prelekcji to wydarzenie przeznaczone dla doświadczonych specjalistów oraz entuzjastów mobile, którzy stawiają pierwsze kroki w branży.

mobile trends

Nie może Cię zabraknąć jeśli…

Konferencja jest dla wszystkich, którzy uwzględniają już mobile w swojej działalności oraz tych, którzy zamierzają to nadrobić jak najszybciej. Bo o tym, że należy nie trzeba już chyba nikogo przekonywać.

  • Pracujesz w e-commerce, zajmujesz się UX/UI? 67% użytkowników telefonów komórkowych twierdzi, że strony i linki, które są zbyt małe i niedostosowane do ekranów urządzeń mobilnych, stanowią barierę w zakupach online. Nie możesz sobie na to pozwolić.
  • Tworzysz content? Prognozuje się, że ruch mobilny wzrośnie o 25% do 2025 r., co ma wynikać w dużej mierze ze wzrostu oglądalności treści wideo i większego dostępu do usług przesyłania strumieniowego.
  • Projektujesz aplikacje? Ludzie spędzają 90% swojego mobilnego czasu multimedialnego na aplikacjach, a pozostałe 10% na stronach internetowych. Nie zmarnuj tego potencjału.
  • Zajmujesz się marketingiem lub zarządzasz projektami? Pamiętaj, że w Polsce reklamy w mobile objęły prawie 32% wszystkich działań reklamowych, a ze smartfonów na całym świecie korzysta ponad 6 miliardów osób. Dostosuj swoje działania właśnie do nich.
  • Jeśli chcesz być na bieżąco i ciekawi cię temat sztucznej inteligencji, to warto posłuchać inspirujących wystąpień na tej ścieżce. Postrzeganie tego, jak sztuczna inteligencja rozwija się i wpływa na nasz świat, może być niezwykle inspirujące.

mobile trends

Kogo zobaczysz na scenie Mobile Trends for Experts?

Te wszystkie tematy zostaną poruszone na scenach w Warszawie w październiku. W tym roku zobaczysz między innymi ekspertów takich jak: Piotr Biegun (Algolytics), Michał Blak (edrone), Joanna Burdek (Brand Useful Joanna Burdek), Paweł Galiński (WebTalk), Agnieszka Gawron-Gudowska (Santander Bank Polska), Wojciech Grzegorzyca (Gameset), Konrad Karpiński (Traficar), Jakub Król (Escola), Ilona Leoniewska (Escola), Katarzyna Leszczynska-Bohdan (KALEBO), Gabi Lupa (Neuroinsight Lab by SeeWidely), Mateusz Macocha (Neatsoft P.S.A.), Marta Markowska (mBank), Monika Pabich (mBank), Martyna Popiołek-Dębska (APlaw Artur Piechocki), Krzysztof Ścira (desi9n.pl), Marcin Stopa (Neuroinsight Lab by SeeWidely), Barbara Tatar (E-handel w praktyce), Piotr Wilk (TeddyGraphics), Paweł Zajączkowski (Xebia). Nie zabraknie również ciekawych case study oraz merytorycznych paneli dyskusyjnych.

W skrócie

Co: Konferencja Mobile Trends for Experts

Kiedy: 19-20.10.2023

Gdzie: Warszawa

Organizator: Escola, twórcy oprogramowania IT realizujący projekty mobilne i webowe

Rejestracja: https://2023.mobiletrends.pl/

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne