Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Poznaj najlepsze projekty branży mobile już 17-18 marca na Mobile Trends Conference & Awards

MTC

Już za miesiąc największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce! Jedenasta edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą Mobile Trends Awards odbędą się 17 i 18 marca w Krakowie. W konferencji, poza krakowskim blichtrem, będzie można uczestniczyć również zdalnie. O dobry nastrój i odpowiednią atmosferę zadba jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów medialnych – Jarosław Kuźniar. To właśnie on poprowadzi dla Was konferencję i Galę, na której nie może Cię zabraknąć!

Poznaj prelegentów Mobile Trends Conference!

Konrad Dziejarski (Efigence) opowie o tym, jak aplikacje odwołują się do silnie zakorzenionych wzorców ze świata realnego oraz czy w środowisku mobilnym należy te wzorce naśladować. Natomiast Lucjan Exner (Appnext) i Aleksandra Keller (CCC) dadzą wykład o rekomendacjach „on device” i w jaki sposób użytkownicy odkrywają dla siebie nowe aplikacje, na studium przypadku marki CCC. Krzysztof Marzec (DevaGroup) pokaże nam proces optymalizacji w zakresie kampanii i opowie o kontekście urządzenia koniecznym przy ewaluacji. Do świata zasobów ludzkich i zarządzania personelem zabierze nas Dorota Andrzejewska (Awareson), która podpowie jak zatrzymać pracowników na dłużej i jak IT w ubiegłym roku wykorzystało swoją szansę na rozwój.

To nie wszystko!

W gronie prelegentów znaleźli się także Jerzy Judycki (PWPW S.A.), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Szymon Paluch (uPacjenta), Artur Jabłoński (DIGITALK) oraz Natalia Hatalska (infuture.institute). O designie, automatyzacji i końcu pracy dla projektantów opowie Łukasz Okoński (Future Mind). Dominik Karbowski (Selectiv) odpowie na pytanie: czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów oraz co stanowi klucz do sukcesu w mobile marketingu? Nie zabraknie też firmy Orange, której przedstawiciele (Aleksandra Matysiak i Karol Rubinkiewicz) poprowadzą prelekcję na temat ekologii i jej oddziaływaniu na aplikacje, firmy i społeczeństwo konsumentów. Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.) z kolei opowie o e-learningu i o tym dlaczego obecny system wymaga gruntownej renowacji, a Mateusz Cygan (10A) opowie o roli dewelopera w projekcie z punktu widzenia programisty.

MTC

Quo Vadis Mobile?

Transformacja digitalowa popchnęła firmy ku zarobkom i globalnym rynkom, jednocześnie narażając je na ogromną konkurencję i klęskę. Nieustanny rozwój i zadyszka technologiczna, zacietrzewienie konstrukcyjne z nowymi ideami wraz z iteracją udającą innowację. Świat technologiczny bywa paradoksalny, gdyż jako element twórczości człowieka nosi w sobie jego cząstkę. Z duchem czasu wędrują też i osiągnięcia – rozwój mieszanych rzeczywistości, coraz możniejszy wpływ aplikacji oraz rozwój cyfrowych mediów. Gdzie w tym wszystkim usadowił się rynek mobilnych udogodnień?
QUO VADIS MOBILE? – na to pytanie podczas panelu dyskusyjnego spróbują odpowiedzieć doświadczeni eksperci m.in.: Paweł Janda (mobitouch), Tomasz Witt (Norbsoft), Tomasz Muter (Droids On Roids SA), Tomasz Woźniak (Future Mind), a prowadzącym będzie Robert Rachwał (ESCOLA).

MTC

Mobile Trends Awards – poznajcie nominowanych!

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są najlepszym projektom i aplikacjom w różnorodnych kategoriach. Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa Kapituła Konkursowa, którą tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. W tym roku z ponad stu zgłoszeń nominacje w aż 11 kategoriach otrzymało 45 projektów. Co więcej, do wygranej mogą przyczynić się głosy internautów oddane na ich faworytów. Głosowanie odbędzie się w dniach od 15 do 23 lutego. 3 projekty lub aplikacje z największą ilością głosów otrzymają tradycyjnie nagrodę internautów, a zwycięstwo w swojej kategorii to dodatkowe punkty, które później sumowane są z głosami Kapituły. Opisy nominowanych projektów oraz głosowanie internautów dostępne są na https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie

MTC

Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2021:

Życie codzienne

  • Grupa Interia za aplikację Pogoda Interia
  • Ece Projektmanagement Polska – Galeria Forum Koszalin za aplikację Rowery na forum. Realizator: Amistad
  • Polskie Radio za aplikację Jedynka Polskie Radio
  • pl za aplikację Sprzedajemy.pl. Realizator: Holdapp
  • Agnieszka Pocztarska za aplikację Czytamy Etykiety. Realizator: Bukapps

Bankowość mobilna

  • ING Bank Śląski za aplikację Moje ING mobile
  • mBank za aplikację mBank PL
  • SGB Bank za aplikację SGB Mobile
  • PKO Bank Polski za aplikację IKO
  • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium
  • mBank za aplikację mBank CompanyMobile. Realizator: mServices

Bankowość i finanse dla dzieci

  • Cheil Germany GmbH/Volksbanken i Raiffeisenbanken za aplikację MyFamilyFinance. Realizator: Netizens
  • mBank za aplikację mBank Junior
  • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium – wersja junior

Biznes

  • Companion za aplikację do zarządzania zespołem terenowym Companion. Realizator: e-point
  • Marcos Bis za aplikację mKierowca. Realizator: Force4 Software House
  • Passbolt za aplikację Passbolt. Realizator: Miquido

Commerce

  • Lewiatan Holding za rozwój aplikacji Mój Lewiatan. Realizator: ProfitCard
  • Rossmann SDP za nowe funkcje w aplikacji Rossmann PL. Realizator: Rossmann SDP, Mobee Dick oraz Unique One
  • Goodylabs / OTCF (właściciel marki 4F) za rozwój aplikacji 4F. Realizator: Goodylabs
  • Empik za rozwój aplikacji Empik
  • EU za rozwój aplikacji CCC

Funkcjonalność prospołeczna

  • Orange Polska za funkcjonalność w aplikacji Orange Flex – Przekaż EKO GB
  • Neptis za funkcjonalność w aplikacji Yanosik – informacje o punktach ładowania samochodów elektrycznych
  • InPost za funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile – Strefa Ułatwionego Dostępu dla osób niskich oraz osób z ograniczeniami ruchowymi
  • Mr Receipt za funkcjonalność w aplikacji Pan Paragon – automatyczne ostrzeganie użytkowników, gdy system OCR wykryje na paragonie produkt potencjalnie niebezpieczny

Kultura i edukacja

  • Narodowy Instytut Fryderyka Chopina za aplikację Chopin Competition 2020. Realizator: Nextapps
  • P.H. Zachem-Głowala za aplikację Multi Globe AR. Realizator: Maskom.pl
  • Creativity AR za aplikację Save The City
  • Pomelody za nową wersję aplikacji Pomelody

Marketing mobilny

  • Eurocash Franczyza za loterię zdrAPPka w aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum. Realizator: Creative Flow, The Humans
  • Wavemaker / Biedronka za kampanię Gang Swojaków. Realizator: Selectivv
  • EU za smart rekomendacje. Realizator: Appnext

Start-up

  • Idea Accelerator za aplikację HiMommy
  • Codeagency za aplikację Mobilny Opiekun
  • one za Doctor.One – Prywatny lekarz dla każdego
  • 4GOAL za aplikację 4GOAL. Realizator appvinio
  • Oliwer Kotecki za WATCHOUT! AI

Strona mobilna / RWD – kultura i edukacja

  • Polskie Radio we współpracy z Kancelarią Sejmu RP za stronę konstytucja3maja.gov.pl
  • Polskie Radio za stronę galaktykalema.pl
  • Małopolski Instytut Kultury w Krakowie za nową odsłonę muzea.malopolska.pl. Realizator MobileMS
  • Teatr Śląski za nową stronę teatrslaski.art.pl. Realizator: iteo oraz Fooz

Serwis mobilny / RWD

  • NOVOL za serwis novol.com/nfamily. Realizator: Appverk
  • Da Grasso za nową odsłonę sieci dagrasso.pl. Realizator: BinarApps
  • Landingi za nową stronę landingi.com. Realizator: iteo oraz Fooz

Więcej informacji znajdziesz na: https://2022.mobiletrends.pl/ oraz https://mobiletrendsawards.pl/

Mobile Trends Conference 2022: 17-18 marca 2022 r., Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne