Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Mobile Trends Conference & Awards – sprawdź, kogo zobaczymy podczas tegorocznej edycji

Już mniej niż miesiąc dzieli nas od największej w Polsce konferencji dedykowanej branży mobile. Jubileuszowa edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą odbędą się 4 i 5 marca ONLINE. Dzięki transmisji prosto z Muzeum Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach uczestników czeka prawdziwa podróż do przeszłości. W ten oldschoolowy klimat wprowadzi nas jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce – Jarosław Juszkiewicz, którego zna każdy użytkownik smartfonów. To właśnie on na co dzień w polskiej wersji map Google kieruje na południe. Tym razem poprowadzi dla Nas konferencję i Galę.

Poznaj prelegentów tegorocznej jubileuszowej edycji.

Edyta Cieślewicz i Miłosz Matyaszczyk (Artegence) opowiedzą o tym, czy aplikacje wellbeing i mental health to faktyczne remedium na nasze problemy w dobie izolacji. Natomiast Wojtek Kutyła odpowie na pytanie, dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych oraz jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki. Mateusz Romanów (25wat) na przykładzie aplikacji STOP COVID ProteGo Safe przeanalizuje, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych. Do świata commerce zabierze nas Robert Paszkiewicz (OVHcloud), który pokaże, że do sukcesu nie wystarczy już tylko sklep działający na urządzeniach mobilnych.

Kogo jeszcze zobaczymy na wirtualnej scenie MTC2021?

W gronie prelegentów znaleźli się także Krzysztof Wojewodzic (Escola), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Adrian Hołota oraz Ewa Mieżwińska (Panowie Programiści / Sparing Digital Consulting), Paweł Herman (Netizens), Artur Józefowski oraz Jakub Wyparło (SGB-Bank). O produktach cyfrowych, walidacji pomysłów i sposobach na ich realizację opowiedzą między innymi Filip Iwański (IMAGINE), Tomasz Żmuda (Morele.net) oraz Tomasz Woźniak (Future Mind). W bloku poświęconym marketingowi w branży mobile wystąpią Nikodem Sarna oraz Sylwia Kaska (YOC), Piotr Gorzyński (Vercom) oraz Krzysztof Marzec (DevaGroup). Natomiast drugiego dnia konferencji prelekcje poprowadzą Jacek Opaluch (New Digital Street), Bartłomiej Sury (Mobee Dick) oraz Ewa Sulewska (Dziadek Do Orzechów). Michał Szklarski (e-point) przedstawi wnioski z badania 50 polskich m-commerce pod kątem mobile. W bloku poświęconym lojalności i rekomendacjom wystąpią Aleksandra Matysiak oraz Maciej Żulewski (Orange Polska), a także Marcin Obara i Michał Kierczyński (NOVOL). Na koniec prelekcję o błędach bezpieczeństwa w aplikacjach i systemach przedstawi Mateusz Biliński (niebezpiecznik.pl).

Do programu Mobile Trends Conference dołączy jeszcze dwójka prelegentów. O tym, kto wystąpi drugiego dnia konferencji zadecydują internauci. Głosowanie trwa do 12 lutego i jest dostępne na stronie https://2021.mobiletrends.pl/glosowanie#deklaracje

Gala Moblie Trends

Mobile Trends Awards – poznajcie nominowanych!

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są najlepszym projektom i aplikacjom w różnorodnych kategoriach. Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa Kapituła Konkursowa, którą tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. W tym roku pośród ponad 150 zgłoszeń nominację w aż 11 kategoriach otrzymało 51 projektów. Każdy z nich ma większą szansę na wygraną dzięki głosowaniu internautów. To odbędzie się w dniach 11 do 18 lutego. 3 projekty lub aplikacje z największą ilością głosów otrzymają tradycyjnie nagrodę internautów, a zwycięstwo w swojej kategorii to dodatkowe punkty, które później sumowane są z głosami Kapituły. Opisy nominowanych projektów oraz głosowanie internautów dostępne są na https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie

Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2020:

STRONA MOBILNA / RWD – KULTURA I EDUKACJA

  • Muzeum Narodowe w Warszawie za stronę cyfrowe.mnw.art.pl. Realizator MobileMS
  • Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia za stronę katynpromemoria.pl. Realizator: Superskrypt
  • Polskie Radio za stronę podcasty.polskieradio.pl
  • Polska Radio i Biuro programu “Niepodległa” za stronę bitwa1920.gov.pl
  • Miejska Biblioteka Publiczna w Kaliszu za stronę zkaliszadokamerunu.pl. Realizator: Panowie Programiści / Sparing Digital Consulting

SERWIS LUB PORTAL MOBILNY / RWD

  • Neonet za serwis neonet.pl. Realizator: Global4Net
  • Wirtualna Polska Media za serwis vibez.pl
  • Neptis za portal autoplac.pl
  • pl za serwis grill360.pl

BANKOWOŚĆ I FINANSE

  • UAB com za aplikację ZEN – Zero Effort Nonbank
  • Bank Millennium za rozwój aplikacji Bank Millennium
  • PKO Bank Polski za rozwój aplikacji IKO
  • SGB-Bank za aplikację SGB Mobile. Realizator: Ailleron
  • mBank za rozwój aplikacji mBank PL

COMMERCE

  • OTCF (właściciel marki 4F) za aplikację 4F. Realizator: IMAGINE, Goodylabs
  • pl za aplikację Bonito. Realizator: Appchance Group
  • pl za aplikację Modivo. Realizator: Norbsoft
  • Jeronimo Martins Polska za aplikację Hebe. Realizator: Future Mind

COMMERCE – ROZWÓJ APLIKACJI

  • POLOmarket za rozwój aplikacji POLOmarket – jeszcze więcej korzyści!. Realizator: Appchance Group.
  • pl za rozwój aplikacji eobuwie.pl. Realizator: SNOW.DOG
  • Żabka Polska za rozwój aplikacji Żappka. Realizator: Future Mind / Synerise / First Data / Pointpack
  • Rossmann SDP za rozwój aplikacji Rossmann PL
  • X-kom za rozwój aplikacji x-kom

GRA MOBILNA

  • Simplicity Games za grę Football Killer
  • Simplicity Games za grę Speedway Heroes
  • Digital Melody za grę Nature Matters – A Journey To Save The Planet

USŁUGI

  • Dietly za aplikację panelu klienta Dietly. Realizator: e-point
  • Orange Polska za rozwój aplikacji Orange Flex
  • InPost za rozwój aplikacji InPost Mobile. Realizator: InPost oraz Iteo
  • VikingCo Poland za aplikację Viking App
  • Nowa ITAKA za rozwój aplikacji ITAKA. Realizator: Axabee

BIZNES / DLA FIRM

  • Syngenta Polska za aplikację mojeINFOPOLE. Realizator: Appchance Group
  • Lead Investments za aplikację MyLead. Realizator: TRUI
  • BPSC za aplikację Impuls EVO – Ekrany Startowe. Realizator: Netizens
  • Mateusz Glanert – MG Co. Mateusz Glanert za aplikację zanimzaczniesz – przygotuj się do założenia firmy. Realizator: spacecreations
  • NOVOL za aplikację N-family. Realizator: Appverk
  • Żabka Polska za aplikację Cyberstore. Realizator: Netguru

SPORT I REKREACJA

  • Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna za aplikację Konstelacje dobrych miejsc – Paszport Turystyczny. Realizacja: Amistad
  • BizPro za aplikację DaNoize. Realizacja: Holdapp
  • Fitatu za rozwój aplikacji Fitatu – Smart Personal Nutrition
  • TVP Sport za nową wersję aplikacji TVP Sport. Realizator: Ośrodek TVP Technologie
  • Newonce za aplikację newonce.sport. Realizator: newonce oraz El Passion

ŻYCIE CODZIENNE

  • Daniel Wojciechowski za aplikację Nextplease.app
  • Agora, dział rozwoju produktu Wyborcza.pl za aplikację Krzyżówki Gazety Wyborczej. Realizator: Dział rozwoju produktu Wyborcza.pl
  • Grupa Interia.pl za aplikację Interia.pl
  • Agora, dział rozwoju produktu Wyborcza.pl za rozwój aplikacji Gazety Wyborczej. Realizator: Dział rozwoju produktu Wyborcza.pl we współpracy z Agencją Artegence.
  • Polskie Radio za aplikację Polskie Radio Kierowców
  • Radio 357 za aplikację Radio 357. Realizator: Escola

EDUKACJA

  • ZKlaster – Zgorzelecki Klaster Rozwoju Odnawialnych Źródeł Energii i Efektywności Energetycznej za aplikację Zgorzelec 3D AR. Realizator: MASKOM
  • Katarzyna Koczułap, Radosław Czemerys, Michał Żołnieruk, Marek Majchrzak za aplikację Co z tym seksem?
  • Bank Pekao za aplikację PeoPay KIDS

 

Ogólnodostępną transmisję z jubileuszowej 10. gali wręczenia nagród Mobile Trends Awards będzie można obejrzeć na Facebooku oraz na kanale Youtube. Wydarzenia Mobile Trends od 10 lat organizuje ClickMaster Polska. W tym roku w gronie sponsorów znalazł się SGB Bank, a dzięki Głównemu Sponsorowi Orange Flex na uczestników czeka transmisja online.

Więcej informacji znajdziesz na: 2021.mobiletrends.pl

Mobile Trends Conference 2021: 4-5 marca 2021 r. ONLINE

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Prawo do reklamacji przysługuje każdemu konsumentowi i w żaden sposób nie może być ograniczane. W przypadku zwrotu należy udowodnić, że dany produkt został zakupiony...

Marketing internetowy

Firmowa strona na Facebooku to obecnie podstawa każdej działalności. Nie tylko w ten sposób można stworzyć internetową wizytówkę firmy, ale również prowadzić skuteczną promocję....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne