Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Kongres For Social Media –  Twoja firma w mediach społecznościowych

Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | edycja Gdańsk + online |www.forsm.pl

Spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media!

Wspólnie poczujemy  atmosferę tego wyjątkowego miasta. A w tych miłych okolicznościach wspólnie trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media!

Towarzyszy nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki.

➜ Musimy sprostać wielu wyzwaniom!

  • Uczyć się pracy w nowych warunkach.
  • Dochodzą nam nowe zadania i odpowiedzialności.
  • Wiele elementów ciągle się zmienia.

 Jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?

➜ odpowiedź szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!

🟠 Kongres #ForSM to  połączenie:

  • fantastycznej atmosfery, energii;
  • i programu, który zawsze jest liderem bo jest: ciekawy, na czasie i z pomysłem!

Dołącz >>>Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne.

➜ Świat nie czeka!

  • wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
  • nowe możliwości,
  • nowe podejścia do obsługi klienta,
  • nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
  • Nowe kanały komunikacji,
  • nowe narzędzia.

A my musimy chociaż to sprawdzić!

Zapraszamy! 👉 www.forsm.pl

Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!

Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm.  Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.

 ➜ Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!

  • 2 dni,
  • after,
  • lunche,
  • przerwy kawowe
  • komfortową, luźną atmosferę,
  • wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!

Po prostu nie może Cię zabraknąć!

17-18 maja odbędzie się Kongres For Social Media | www.forsm.pl | Gdańsk + online

Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:

✔ Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.

Kto:Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony

✔ Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe

Kto:Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.

✔ Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
 Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

Podczas prelekcji Adrian:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.

Kto: Adrian Gamoń

✔ Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.

✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.

Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w  Grupa Wirtualna Polska.

Obecnie uczestnicy otrzymują >>>  w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu:

Wśród bonusowych wykładów m.in.:

  1. Trendy – jak być marką na czasie?
  2. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
  3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
  4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
  5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
  6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
  7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
  8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
  9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm

Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej.  W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.

Opinie Uczestników:

„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”

„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”

„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”

„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”

„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”

„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”

„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”

„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”

„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”

“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”

Gorąco polecamy!

Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online |www.forsm.pl

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne