Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | edycja Gdańsk + online |www.forsm.pl
Spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media!
Wspólnie poczujemy atmosferę tego wyjątkowego miasta. A w tych miłych okolicznościach wspólnie trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media!
Towarzyszy nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki.
➜ Musimy sprostać wielu wyzwaniom!
- Uczyć się pracy w nowych warunkach.
- Dochodzą nam nowe zadania i odpowiedzialności.
- Wiele elementów ciągle się zmienia.
Jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?
➜ odpowiedź szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!
🟠 Kongres #ForSM to połączenie:
- fantastycznej atmosfery, energii;
- i programu, który zawsze jest liderem bo jest: ciekawy, na czasie i z pomysłem!
Dołącz >>>Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne.
➜ Świat nie czeka!
- wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
- nowe możliwości,
- nowe podejścia do obsługi klienta,
- nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
- Nowe kanały komunikacji,
- nowe narzędzia.
A my musimy chociaż to sprawdzić!
Zapraszamy! 👉 www.forsm.pl
Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!
➜ Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.
➜ Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!
- 2 dni,
- after,
- lunche,
- przerwy kawowe
- komfortową, luźną atmosferę,
- wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!
Po prostu nie może Cię zabraknąć!
17-18 maja odbędzie się Kongres For Social Media | www.forsm.pl | Gdańsk + online
Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:
✔ Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
- Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
- Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
- Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
- Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.
Kto:Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony
✔ Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
- Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
- Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
- W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe
Kto:Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.
✔ Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji Adrian:
- przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
- omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
- pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Kto: Adrian Gamoń
✔ Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!
- Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
- Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.
✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.
Obecnie uczestnicy otrzymują >>> w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu:
Wśród bonusowych wykładów m.in.:
- Trendy – jak być marką na czasie?
- Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
- Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
- Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
- Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
- Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
- Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
- Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
- Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
- Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
- Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
- 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm
Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.
Opinie Uczestników:
„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”
„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”
„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”
„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”
„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”
„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”
„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”
„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”
„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”
“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”
Gorąco polecamy!
Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online |www.forsm.pl