Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/culturov/domains/samodzielnyprzedsiebiorca.pl/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 347
Kiedy najlepiej wysłać newsletter - Samodzielny Przedsiębiorca
Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Marketing internetowy

Kiedy najlepiej wysłać newsletter

newsletter

Wiele osób zastanawia się, jaki dzień tygodnia czy która godzina są najlepsze na wysłanie newslettera. Może się wydawać, że nie ma to znaczenia, jednak skuteczny marketingowiec wie, że jak wykorzystać najlepsze pory na wysłanie newslettera.

Newsletter – najlepsze pory na wysłanie newslettera

Emaile biznesowe to doskonały sposób na poinformowanie klientów o nowościach, promocjach czy zachęcenie do skorzystania z usług. Dostęp do internetu i możliwość sprawdzania poczty nawet z telefonu sprawiają, że kontakt z klientami jeszcze nigdy nie był tak szybki i prosty. Duże zainteresowanie mailingiem i jego efektami doprowadziło do tego, że wielu przedsiębiorców zastanawia się, kiedy najlepiej wysłać newsletter, aby był najbardziej skuteczny.  Na co zwracać uwagę?

Pora roku

Wakacyjne lub świąteczne newslettery to doskonała okazja do wykorzystania aury i wysłania ciekawego mailingu do klientów. Każda pora roku kojarzy się inaczej – warto to wykorzystać. Wiosna to czas, kiedy wiele osób znowu podejmuje próby schudnięcia na lato, planuje wyjazdy na urlop, a także coraz chętniej spędza czas na dworze. Lato to czas na nieco więcej szaleństwa a wakacyjne mailingi to świetny sposób na utrzymanie relacji z klientami. Natomiast zimą nie wolno zapomnieć o newsletterze z życzeniami świątecznymi.

Miesiąc

Tworzenie i wysyłanie newsletterów powinno się robić regularnie. Można to robić raz na tydzień, ale też raz na miesiąc. Ważne jednak, aby trzymać się ustalonych zasad i nie rozczarować klientów przyzwyczajonych do regularnego wysyłania mailingu. Nie ma jednego, najlepszego miesiąca na wysyłanie newsletterów, ponieważ wiele zależy od różnych czynników.

Dzień

Badania nad tym, w jaki dzień najlepiej wysłać newsletter to jedne z najczęściej cytowanych i powtarzalnych reguł. Często wyniki badań różnią się jednak znacząco w zależności od tego, kto wykonywał badanie. W internecie dostępnych jest wiele platform i aplikacji, które umożliwiają wykonanie szablonu i wysłanie newslettera. Według Mailchimp najlepszym dniem jest czwartek. GetResponse podaje, że to wtorek, a Experian, że poniedziałek. Nie ma więc jednej, najlepszej reguły co do tego, jaki dzień jest najlepszy na wysłanie newslettera.

Jak poprawić skuteczność mailingów? Polecamy znalezienie najlepszego dnia na wysłanie newslettera na podstawie wykonanych indywidualnie statystyk już wysłanych newsletterów i dobranie takiego dnia, który według grupy odbiorców Twojego przedsiębiorstwa ma największą aktywność.

Godzina

Podobny schemat dnia większości Polaków pozwala na zbadanie i próby przewidzenia, jaka jest najlepsza godzina na wysłanie newslettera. Zwykle rano większość ludzi szykuje się do pracy, spędza w niej 8 godzin dziennie, po pracy wraca do domu, stoi w kolejkach robiąc zakupy, po powrocie do domu je kolację, a następnie ogląda telewizję czy platformy streamingowe. Najczęściej poczta służbowa, ale też indywidualna jest sprawdzana w trakcie pracy. Zwykle odbiorcy mają najwięcej wiadomości do odebrania rano, dlatego największe prawdopodobieństwo otworzenia wiadomości mają newslettery wysłanie po południu w godzinach między 12:00 a 18:00. Dobrym pomysłem może się okazać także godzina 19.00 i 20.00, ponieważ zwykle o tej porze sprawdza się pocztę w domu.

kiedy wysłać newsletter

Od czego zależy sukces wysyłania newsletterów?

Newslettery są uznawane za skuteczne narzędzie marketingowe. Ich popularność zależy jednak od kilku czynników, wśród których dużą rolę odgrywają branża i aktualne promocje.

1. branża

Newslettery wysyła się do bazy klientów zainteresowanych usługami. Tworząc newsletter warto pamiętać o grupie docelowej i konstruować takie treści, które zainteresują. Powiększanie bazy mailingowej jest możliwe, tylko jeśli mailingi będą dopasowane do branży.

2. aktualne promocje

Tytuł newslettera, w którym jest obietnica zniżki, zdecydowanie przyciągnie jak magnes wiele osób. Chęć kupienia produktów lub usług taniej to potrzeba, którą warto wykorzystać tworząc mailingi do klientów. Aktualne promocje, akcje rabatowe i indywidualne kody w newsletterach to jedne z najchętniej klikających się wiadomości!

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Biznes

Budowanie marki osobistej to długotrwały proces, którego efekty pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji oraz zbudować pozycję eksperta w danej dziedzinie. Wpływa to korzystnie...

Biznes

Płatność odroczona stała się równie popularną metodą regulowania zobowiązań, co płatność kartą czy przelewem tradycyjnym. Klient, który zdecyduje się na takie rozwiązanie, ma 30...

Biznes

Każdy mieszkaniec Polski jest zobowiązany do opłacania różnego rodzaju podatków. Sprawa jednak nieco się komplikuje w przypadku osób, które sprowadziły się tutaj z zagranicy...

IT

W dzisiejszym, gęsto zasiedlonym świecie cyfrowym, analiza ruchu na stronie jest kluczem do sukcesu online. Dzięki analityce internetowej, marki mogą zrozumieć zachowania odwiedzających, dostosowując...

Biznes

Project Manager (PM) to profesjonalista odpowiedzialny za planowanie, organizację i nadzór nad realizacją projektów w ramach organizacji. Rola Project Managera jest kluczowa dla zapewnienia...

Biznes

List motywacyjny to rodzaj dokumentu, który jest przesyłany wraz z CV w celu aplikowania na określone stanowisko pracy, stypendium, praktyki lub inny rodzaj możliwości...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Domeny, hosting

Popularną metodą wykorzystywaną przez oszustów phishingowych jest tworzenie fałszywych witryn internetowych podszywających się pod popularne, istniejące strony, w celu nakłonienia użytkownika do poświadczenia logowania...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne