Różnorodnie i inspirująco!
Praca osób zajmujących się social mediami >>> wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu.
W odpowiedzi na te potrzeby 👌 powstał Kongres For Social Media, który ma na celu >>> umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej. ❗
Co, gdzie, kiedy:
- Kongres For Social Media
- 19-20.10.2023
- Warszawa lub online – do wyboru
- www.forsm.pl
Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w some i nie możemy się doczekać!
🔴 W PROGRAMIE m.in:
Temat: 🟡 Social media tips&tricks, czyli jak prowadzić w mediach społecznościowych komunikację skuteczną, a nie tylko fajną.
- Ta prezentacja to zbiór praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci pracę.
Patrycja Majsik, Social Media Managerka – Senior Social Media Managerka z dziesięcioletnim doświadczeniem w planowaniu i tworzeniu contentu do mediów społecznościowych.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Insight konsumencki – jak szukać przydatnych spostrzeżeń, które zaangażują i poruszą konsumentów?
- Jak zaprosić konsumenta do świata marki?
Jagoda Prętnicka, Account Director
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Brak pomysłów? Największe kryzysy twórcze są w poniedziałki! O tym jak tworzyć lepszą komunikację każdego dnia.
- Przedstawię Wam pulę inspiracji do wykorzystania w codziennych zmaganiach komunikacyjnych :).
Agnieszka Banaś, Head of Social Media – Jako liderka zespołów social mediowych w agencjach reklamowych.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Prompting mastery, czyli jak rozmawiać z chatGPT i Midjourney aby uzyskiwać treści najwyższej jakości.
- poznasz strategie tworzenia skutecznych komend w chatGPT,
- Co więcej, dowiesz się jak tworzyć komendy w Midjourney, aby generował ultrarealistyczne zdjęcia, w tym zdjęcia produktowe.
dr Maciej Chrzanowski – Menedżer projektów IT z 12-letnim doświadczeniem.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Pozycjonowanie marki a komunikacja w social mediach.
Kluczem do dobrej komunikacji marki jest spójność, ale co zrobić, by ją zachować i jednocześnie działać tak, by być skutecznym w social mediach?
Katarzyna Żakieta, Senior Copywriter&Team Leader – pisze, wymyśla i stara się nadążyć za zmieniającymi się trendami. Lubi innowacje, komunikację pozbawioną nudy i przecinki we właściwych miejscach.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Dźwiękowa wioska – jak połączyć budowanie społeczności przez branded podcast z działaniami w Social media?
Przejdziemy przez wszystkie kroki jak zrobić to dobrze.
Kris Nowak, Partner – Opracowujeł kreacje podcastowe dla takich marek jak Deloitte, PKO Bank Polski, Allegro.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Jak zaoszczędzić czas i mieć turbo wsparcie dla Twojej kreatywności? >>> 3 Kroki do nieszablonowej kampanii reklamowej z wykorzystaniem Midjourney i ChataGPT.
>>> 3 kroki dzielą nas od stworzenia kreatywnej kampanii reklamowej na social media.
Damian Izdebski – Jestem designerem od ponad 10 lat.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Angażowanie użytkownika mediów społecznościowych w 2024 roku – w poszukiwaniu tropów, ciekawostek, pomysłów.
- Jak na nowo pobudzać zaangażowanie społeczności.
- Temat będzie uwzględniał takie kanały jak FB/IG/X/Youtube.
Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Analiza danych w social media. Budżet mediowy w kampaniach świadomościowych i jak go nie przepalić.
- Przedstawię dane i sposoby, które pozwolą na proste monitorowanie kampanii i sprawne podejmowanie decyzji, aby uniknąć historii, którą tak dobrze zna każdy z nas.
Ignacy Bochiński, Partner – Kilkukrotny juror branżowych konkursów.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 5 narzędzi AI do wsparcia na każdym etapie procesu marketingowego.
Pokaźę Ci 5 wyjątkowych narzędzi, które istotnie pomogą Ci na wielu etapach prowadzenia działań marketingowych.
Piotr Bombol – ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg.
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 Jak utrzymać uwagę i zaangażowanie w czasach scrollowania?
- Każda sekunda uwagi odbiorcy ma w social mediach swoją wartość. Jej zdobycie jest kosztem, a utrzymanie: prawdziwą sztuką.
Jakub Wiech, Redaktor Naczelny
>>>>>>>>>>>>>>
Temat: 🟡 AI na LinkedInie w praktyce. Jak budować autentyczną markę w cyfrowym świecie.
W tej prelekcji podzielę się z Tobą moimi praktycznymi doświadczeniami z wykorzystania AI na LinkedInie.
Adrian Gamoń