Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Już 19-20 października rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media w Warszawie. #ForSoMe

Różnorodnie i inspirująco!

Praca osób zajmujących się social mediami >>> wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu. 

W odpowiedzi na te potrzeby 👌 powstał Kongres For Social Media, który ma na celu >>> umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej.

Co, gdzie, kiedy:

  • Kongres For Social Media
  • 19-20.10.2023
  • Warszawa lub online – do wyboru
  • www.forsm.pl

Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w some i nie możemy się doczekać!

🔴 W PROGRAMIE m.in: 

Temat: 🟡 Social media tips&tricks, czyli jak prowadzić w mediach społecznościowych komunikację skuteczną, a nie tylko fajną. 

  • Ta prezentacja to zbiór praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci pracę.

Patrycja Majsik, Social Media Managerka – Senior Social Media Managerka z dziesięcioletnim doświadczeniem w planowaniu i tworzeniu contentu do mediów społecznościowych.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Insight konsumencki – jak szukać przydatnych spostrzeżeń, które zaangażują i poruszą konsumentów?

  • Jak zaprosić konsumenta do świata marki?

Jagoda Prętnicka, Account Director

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Brak pomysłów? Największe kryzysy twórcze są w poniedziałki! O tym jak tworzyć lepszą komunikację każdego dnia. 

  • Przedstawię Wam pulę inspiracji do wykorzystania w codziennych zmaganiach komunikacyjnych :).

Agnieszka Banaś, Head of Social Media – Jako liderka zespołów social mediowych w agencjach reklamowych.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Prompting mastery, czyli jak rozmawiać z chatGPT i Midjourney aby uzyskiwać treści najwyższej jakości. 

  • poznasz strategie tworzenia skutecznych komend w chatGPT,
  • Co więcej, dowiesz się jak tworzyć komendy w Midjourney, aby generował ultrarealistyczne zdjęcia, w tym zdjęcia produktowe.

dr Maciej Chrzanowski – Menedżer projektów IT z 12-letnim doświadczeniem.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Pozycjonowanie marki a komunikacja w social mediach. 

Kluczem do dobrej komunikacji marki jest spójność, ale co zrobić, by ją zachować i jednocześnie działać tak, by być skutecznym w social mediach?

Katarzyna Żakieta, Senior Copywriter&Team Leader – pisze, wymyśla i stara się nadążyć za zmieniającymi się trendami. Lubi innowacje, komunikację pozbawioną nudy i przecinki we właściwych miejscach.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Dźwiękowa wioska – jak połączyć budowanie społeczności przez branded podcast z działaniami w Social media? 

Przejdziemy przez wszystkie kroki jak zrobić to dobrze.
Kris Nowak, Partner – Opracowujeł kreacje podcastowe dla takich marek jak Deloitte, PKO Bank Polski, Allegro.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Jak zaoszczędzić czas i mieć turbo wsparcie dla Twojej kreatywności? >>> 3 Kroki do nieszablonowej kampanii reklamowej z wykorzystaniem Midjourney i ChataGPT. 
>>> 3 kroki dzielą nas od stworzenia kreatywnej kampanii reklamowej na social media.

Damian Izdebski – Jestem designerem od ponad 10 lat.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Angażowanie użytkownika mediów społecznościowych w 2024 roku – w poszukiwaniu tropów, ciekawostek, pomysłów. 

  • Jak na nowo pobudzać zaangażowanie społeczności.
  • Temat będzie uwzględniał takie kanały jak FB/IG/X/Youtube.

Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Analiza danych w social media. Budżet mediowy w kampaniach świadomościowych i jak go nie przepalić. 

  • Przedstawię dane i sposoby, które pozwolą na proste monitorowanie kampanii i sprawne podejmowanie decyzji, aby uniknąć historii, którą tak dobrze zna każdy z nas.

Ignacy Bochiński, Partner – Kilkukrotny juror branżowych konkursów.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 5 narzędzi AI do wsparcia na każdym etapie procesu marketingowego.

Pokaźę Ci 5 wyjątkowych narzędzi, które istotnie pomogą Ci na wielu etapach prowadzenia działań marketingowych.

Piotr Bombol – ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg.

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 Jak utrzymać uwagę i zaangażowanie w czasach scrollowania? 

  • Każda sekunda uwagi odbiorcy ma w social mediach swoją wartość. Jej zdobycie jest kosztem, a utrzymanie: prawdziwą sztuką.

Jakub Wiech, Redaktor Naczelny

>>>>>>>>>>>>>>

Temat: 🟡 AI na LinkedInie w praktyce. Jak budować autentyczną markę w cyfrowym świecie. 

W tej prelekcji podzielę się z Tobą moimi praktycznymi doświadczeniami z wykorzystania AI na LinkedInie.

Adrian Gamoń

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne