Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/culturov/domains/samodzielnyprzedsiebiorca.pl/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 347
Jak zmienić nazwę profilu na Facebooku? - Samodzielny Przedsiębiorca
Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Marketing internetowy

Jak zmienić nazwę profilu na Facebooku?

Zmiana nazwy profilu na Facebooku

Zdarzają się sytuacje, kiedy nazwę profilu na Facebooku z upływem czasu trzeba zmienić. Wtedy należy to zrobić rozsądnie i przemyśleć całą sytuację, aby nie dopuścić do większej szkody niż pożytku. Oprócz tego należy mieć na uwadze ograniczenia, jakie administratorzy Facebooka nakładają na swoich użytkowników. Jak więc zmienić nazwę profilu na Facebooku?

Instrukcja zmiany nazwy profilu na Facebooku – jak to zrobić?

Zmiany nazwy konta na Facebooku można dokonać na dwa sposoby albo na komputerze, albo na telefonie. Za pomocą komputera można to zrobić w następujący sposób: na początku trzeba się upewnić, że jesteśmy administratorami strony, jeśli tak nie jest, trzeba uzyskać konieczne uprawnienia. Kiedy je posiadamy, należy przejść do zakładki „informacje” witryny, znajduje się ona po lewej stronie. Jak to zrobimy, powinien się pojawić pasek z nazwą, wystarczy kliknąć pole „edytuj”, wtedy zostanie wyświetlone okno z komunikatorem o treści nowa nazwa strony. Teraz zostało tylko wpisać nową nazwę dla profilu, a na samym końcu kliknąć przycisk „kontynuuj” i „poproś o zmianę”. Jeśli chcemy to zrobić przy pomocy smartfona, to jest to w pełni możliwe, jednak musimy korzystać z przeglądarki, a nie z pomocy samej aplikacji. Cały proces zmiany nazwy wygląda tak samo, jak przy wykorzystaniu komputera. Kiedy nazwa profilu zostanie już zaakceptowana, zostanie wysłane powiadomienie do wszystkich interesantów tego profilu o aktualizacji.

Jednak zanim wymyślimy inną nazwę dla naszego konta, trzeba się dobrze zastanowić nad jego brzmieniem. Nazwa musi być spójna z polityką Facebooka, a więc:

  • posiadać maksimum 75 znaków,
  • być obraźliwa i wulgarna,
  • zawierać znaki przystankowe,
  • posiadać w nazwie słowo „Facebook” albo „oficjalna”,
  • zawierać w nazwie sloganów reklamowych danej marki,
  • posiadać niewłaściwie użyte litery, np. błędy ortograficzne,
  • wprowadzać w błąd (jeśli wcześniej w nazwie występowała kawiarnia, to teraz nie może być np. kwiaciarnia).

Jeśli nie dostosujemy się do wyżej wymienionych zasad, może się okazać, że Facebook nie zgodzi się na zmianę nazwy profilu. Jeśli jednak zrobimy wszystko tak, jak trzeba, a mimo to nie otrzymamy zgody na zmianę, wtedy należy skontaktować się z Facebookiem w celu złożenia reklamacji. Aby tego dokonać, wystarczy użyć czatu dla reklamodawców.

Zmiana nazwy profilu na Facebooku

Kiedy i czy warto zmieniać nazwę profilu na Facebooku?

Nazwę profilu warto zmienić, kiedy aktualna wprowadza w błąd odbiorców, zmieniła się nazwa firmy, a w przypadku marki osobistej nazwisko danej osoby. Warto zaktualizować nazwę konta również wtedy, kiedy mamy pewność, że nowe określenie zwiększy liczbę klientów lub odbiorców albo zmienił się zakres działalności właściciela konta. Jeśli jednak żadna z wyżej wymienionych sytuacji nie miała miejsca, lepiej nie zmieniać nazwy profilu z obawy powstałego ryzyka.

Z jakim ryzykiem lub korzyścią wiąże się zmiana nazwa profilu na Facebooku?

Zmiana nazwy profilu na Facebooku może się wiązać zarówno z korzyścią, jak i z ryzykiem. Wszystko zależy od tego, na jaką zmianę się zdecydujemy. Jeśli nasza obecna nazwa nie wskazuje bezpośrednio na profil działalności, wprowadza w błąd bądź jest zbyt trudna do zapamiętania, warto w takiej sytuacji ją zmienić. Dzięki temu świadomość wśród odbiorców na temat firmy może znacznie wzrosnąć. Podobnie jest w przypadku, kiedy firma zmienia swoją nazwę, wtedy we wszystkich nośnikach informacji również należy zaktualizować nazwę profilu.

Niemniej jednak taka zmiana zawsze jest obarczona ryzykiem. Pamiętajmy, że klienci i otoczenie rynkowe najpewniej przyzwyczaiło się do danej nazwy i zmiana może wprowadzić dezinformację. Ponadto stara nazwa została już przyjęta i w pewien sposób zaakceptowana przez odbiorców, więc nowość może nie zostać dobrze odebrana, ponieważ dużo ludzi nie lubi zmian, a w konsekwencji właściciel firmy może zanotować straty finansowe.

Jeśli jednak zmiana jest konieczna, warto wprowadzać ją stopniowo, małymi krokami, aby nie wywołać zbędnego szoku wśród odbiorców.

Zmiana nazwy profilu na Facebooku

Jak często można zmieniać nazwę profilu na Facebooku?

Nazwę profilu na Facebooku można zmieniać co 7 dni, czyli co tydzień, jednak warto mieć na uwadze fakt, że administracja na zaakceptowanie danej zmiany ma 3 dni. Właśnie m.in. dlatego warto dobrze przemyśleć nazwę profilu, ponieważ nie można jej zmienić z minuty na minutę, kiedy się tylko chce.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

IT

Z plikami cookies spotykamy się każdego dnia podczas surfowania po sieci. Są one tak powszechne, że już mało kto zastanawia się nad ich funkcją....

Biznes

Budowanie marki osobistej to długotrwały proces, którego efekty pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji oraz zbudować pozycję eksperta w danej dziedzinie. Wpływa to korzystnie...

Biznes

Płatność odroczona stała się równie popularną metodą regulowania zobowiązań, co płatność kartą czy przelewem tradycyjnym. Klient, który zdecyduje się na takie rozwiązanie, ma 30...

Biznes

Każdy mieszkaniec Polski jest zobowiązany do opłacania różnego rodzaju podatków. Sprawa jednak nieco się komplikuje w przypadku osób, które sprowadziły się tutaj z zagranicy...

IT

W dzisiejszym, gęsto zasiedlonym świecie cyfrowym, analiza ruchu na stronie jest kluczem do sukcesu online. Dzięki analityce internetowej, marki mogą zrozumieć zachowania odwiedzających, dostosowując...

Biznes

Project Manager (PM) to profesjonalista odpowiedzialny za planowanie, organizację i nadzór nad realizacją projektów w ramach organizacji. Rola Project Managera jest kluczowa dla zapewnienia...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Domeny, hosting

Popularną metodą wykorzystywaną przez oszustów phishingowych jest tworzenie fałszywych witryn internetowych podszywających się pod popularne, istniejące strony, w celu nakłonienia użytkownika do poświadczenia logowania...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne