Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Jak zarabiać więcej w Internecie i wykorzystać potencjał marki?

Dzisiejsza sprzedaż nie istnieje bez Internetu. Świat skutecznego managementu e-commerce stoi przed przedsiębiorcami otworem. Cztery sceny konferencyjne i godziny rozmów na temat rozwoju w branży. To wszystko czeka na odwiedzających eTrade Show już 15 września w Warszawie.

E-commerce to już nie przyszłość biznesu. To jego teraźniejszość. Kto nie rozwija swojej firmy w sieci, traci rynek odporny na kryzys. Ważne jest więc, by nie stracić szansy na rozwój i zwiększenie sprzedaży. Biznes nie znosi stagnacji, trzeba w nim myśleć zawsze krok przed konkurencją. Dlatego warto, jest postawić na edukację.

Analiza porównawcza między fazami obostrzeń w 2020 i 2021 roku według Fintech wykazała, że od maja 2021 nastąpił wzrost liczby transakcji cyfrowych o 52 procent. Podczas drugiej fali pandemii urosło to do 260 procent. To wystarczający argument do tego, by postawić na rozwinięcie sektora e-commerce w przedsiębiorstwie.

Co w tym pomoże? eTrade Show.

Targi i konferencja eTrade Show – 15 września w Business Club na PGE Narodowym

eTrade Show to szereg prelekcji, odbywających się na czterech scenach. Podczas wydarzenia o innowacjach w e-commerce powiedzą najwięksi specjaliście w branży. Wśród nich znaleźli się między innymi:

  • Sascha Stockem – CEO Nethansa: „Jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski? Sprawdzone rozwiązania”
  • Rahim Blak – Mosaico: „Tokenizacja. Nowy wymiar e-commerce”
  • Sebastian Horoszko – Zaufane.pl: „Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników (prawdopodobnie) pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce”
  • Rafał Agnieszczak – Furgonetka: „Automaty paczkowe oraz punkty pudo jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce”
  • Robert Sosnowski – Reach a Blogger: „Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?”
  • Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal: „Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace”

Pełny program konferencji można znaleźć na: etradeshow.pl/program/#konferencja-lite.

eTrade Show to nowe możliwości

Poza merytorycznymi wykładami na każdego uczestnika eTrade Show czeka bogata strefa wystawiennicza (ponad 60 marek), gdzie między innymi będzie można przetestować najnowocześniejsze rozwiązania. Jak co roku, wystawcy z sektorów oprogramowania, logistyki, płatności cyfrowych, SEM i SEO przygotują wyjątkowe oferty – ważne tylko w dniu targów. To idealny czas na wynegocjowanie dobrych warunków umowy.

Strefa spotkań

Jednym z ważniejszych elementów targów jest nawiązywanie rokujących relacji biznesowych. Podczas eTrade Show przeprowadzone zostanie Business Matching z wykorzystaniem aplikacji targowej. Apka połączy ze sobą biznesy, które mają duże szanse na kompatybilną współpracę.

Rozdanie nagród eTrade Awards

15 września to również finał konkursu dla branży e-commerce – eTrade Awards. Nagrody główne zostaną przyznane w zakresie: najlepszy sklep e-commerce 2020, najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020, najlepszy dostawca 2020, innowacja roku 2020. Głosowanie online startuje 31 sierpnia na stronie etradeshow.pl!

Zarezerwuj swój udział ze zniżką już dziś!

IV edycja eTrade Show

15 września 2021, Warszawa

Kod rabatowy: PRZEDSIEBIORCA20 

Kod możliwy do rejestracji przez stronę: etradeshow.pl/rejestracja.

Partnerami wydarzenia są:

Samorząd Województwa Mazowieckiego – Patron Honorowy, iAB – Patron Honorowy, Ceneo – Sponsor Generalny, Edison – Złoty Sponsor, PrestaShop – Srebrny Sponsor, Safevia.net – Brązowy Sponsor, Mosaico – Partner Strategiczny.

Sponsorzy wydarzenia:

Packeta.pl, Infobip.

Partnerzy konferencji:

Orlen w paczce, Seeders.

Partner wydarzenia:

Reach a Blogger, Deva Group.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne