Warning: Declaration of SEO_Auto_Linker_Front::get_meta($post, $key) should be compatible with SEO_Auto_Linker_Base::get_meta($key, $default = '') in /home/culturov/domains/samodzielnyprzedsiebiorca.pl/public_html/wp-content/plugins/seo-auto-linker/inc/front.php on line 347
in Digital Marketing Conference już 22-23 marca 2023 - Samodzielny Przedsiębiorca
Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Aktualności

in Digital Marketing Conference już 22-23 marca 2023

in Digital Marketing Conference

Pomysły, analizy, wskazówki, trendy, rozwiązania, wiedza, doświadczenie in Digital Marketing Conference

➜ Kiedy: 22-23 marca 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program& bilety:  www.indm.pl

➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

Co dla Ciebie przygotowaliśmy:

✔ rozwiązania dla kont firmowych

✔  kolejna świetna agenda
✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt

✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo

✔ praca z workbookiem- który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!

In DM conference – Twoje źródło rozwoju. A ponadto genialni uczestnicy – wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

🔵🔵🔵 PROGRAM, m.in.:

🔵 Temat : Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpci marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy

🔵 Temat : Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head

🔵 Temat : Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager

🔵 Temat : (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager

🔵 Temat : Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter

🔵 Temat : Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director

🔵 Temat : Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media

🔵 Temat : Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics

🔵 Temat : Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager

🔵 Temat: Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead

🔵 Temat: Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager

🔵 Temat: W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch

Bonus: każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference! m.in.:

  • Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
  • Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
  • Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
  • Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
  • Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
  • 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.
  • Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.
  • Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
  • Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
  • Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.
  • Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
  • Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz, praca przyniesie Ci wiele satysfakcji. Polecamy warto!

Zapraszamy!

🤺 Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!  www.indm.pl

Facebook wydarzenie >>> https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

IT

Z plikami cookies spotykamy się każdego dnia podczas surfowania po sieci. Są one tak powszechne, że już mało kto zastanawia się nad ich funkcją....

Biznes

Budowanie marki osobistej to długotrwały proces, którego efekty pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji oraz zbudować pozycję eksperta w danej dziedzinie. Wpływa to korzystnie...

Biznes

Płatność odroczona stała się równie popularną metodą regulowania zobowiązań, co płatność kartą czy przelewem tradycyjnym. Klient, który zdecyduje się na takie rozwiązanie, ma 30...

Biznes

Każdy mieszkaniec Polski jest zobowiązany do opłacania różnego rodzaju podatków. Sprawa jednak nieco się komplikuje w przypadku osób, które sprowadziły się tutaj z zagranicy...

IT

W dzisiejszym, gęsto zasiedlonym świecie cyfrowym, analiza ruchu na stronie jest kluczem do sukcesu online. Dzięki analityce internetowej, marki mogą zrozumieć zachowania odwiedzających, dostosowując...

Biznes

Project Manager (PM) to profesjonalista odpowiedzialny za planowanie, organizację i nadzór nad realizacją projektów w ramach organizacji. Rola Project Managera jest kluczowa dla zapewnienia...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Domeny, hosting

Popularną metodą wykorzystywaną przez oszustów phishingowych jest tworzenie fałszywych witryn internetowych podszywających się pod popularne, istniejące strony, w celu nakłonienia użytkownika do poświadczenia logowania...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne