Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Biznes

Ewolucja Biznesu – „Sukces vs kryzys – jak skutecznie radzić sobie z kryzysem w firmie”

Publikacja powstała na podstawie 12 wywiadów z przedsiębiorcami, praktykami biznesu. Naszym celem była pomoc określonej grupie społecznej, wyselekcjonowanie najcenniejszych informacji, praktycznej wiedzy i przedstawienie ich w możliwie najbardziej przyswajalny sposób.

E-book skierowany jest do przedsiębiorców oraz do osób, które rozpoczęły lub zamierzają rozpocząć swoją przygodę z biznesem.

To szereg informacji dotyczących między innymi:

  • przygotowania firmy do kryzysu wewnętrznego ( zależnego od firmy) oraz zewnętrznego (spowodowanego np. ogólnoświatowymi zawirowaniami gospodarki np. obecna pandemia)
  •  siły marki osobistej
  • radzenia sobie z własnym ego
  • opcji przygotowania się do kryzysu oraz wydostania z niego
  • historii życia biznesowego naszych prelegentów ( wzloty, upadki, bankructwa, milionowe długi, sukcesy)
  • restrukturyzacji, upadłości firmy
  • odnalezienia szans dla siebie w dobie kryzysu
  • porad dotyczących inwestowania w kryzysie
  • heksagonu szczęścia itp.

Każdy przedsiębiorca aby rozwijać siebie i swój biznes potrzebuje nieustannie dokształcać się i zdobywać nowe kompetencje.

Wiedza pozyskiwana przede wszystkim od praktyków biznesu, którzy poprzez wiele lat obecności na rynku przeżyli wiele trudnych sytuacji, jest  warta każdych pieniędzy. Ewolucja Biznesu oferuje e-book , który jest niczym almanach poruszający wiele zagadnień życia biznesmena. Projekt powstał w 2020 r.

W naturze każdego przedsiębiorcy jest potrzeba znajdowania nowych rozwiązań dla swojego biznesu. Biznesy inspiruje poznawanie historii osób, które osiągnęły niebywały sukces jak również tych, które wpadły w duże problemy. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na stworzenie e-booka który zebrał wiedzę od 12 doświadczonych osób. Osiągnęli swoim życiu zawodowym naprawdę wiele, ale również bardzo wiele stracili.

12 praktyków biznesu, którzy wzięli udział w e-booku:

Damian Abramowicz

CEO i founder w firmie Kuna System, zajmującej się m.in. sprzedażą filtrów do wody, dystrybutorów wody oraz oczyszczaczy powietrza. Trener sprzedaży oraz marketingu, szkoleniowiec, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży, doradca biznesowy, mentor. Twórca programów społecznych #wygrajzplastikiem oraz #wygrajzesmogiem.  Prywatnie skoczek spadochronowy, szczęśliwy mąż i ojciec.

Rahim Blak

Artysta, wizjoner. Założyciel kilku firm takich jak: Click Community, eDrone, Sapiency, Mosaico czy Copernic. Prelegent, szkoleniowiec, networker. Wierzy, że tworzenie startupów jest sztuką.

Agata Duliniec

Prezes firmy Gniotpol Trailers. W firmie przeszła przez wszystkie szczeble kariery. Mimo iż jest prezesem w zdominowanej przez mężczyzn branży, to jej firma stała się liderem rynku.

Dawid Gunia

Specjalista ds. restrukturyzacji przedsiębiorstw. Wspólnik w kancelarii Sanators. Został prawnikiem, bo chciał pomagać innym.

Artur Jabłoński

Właściciel agencji marketingowej Digitalk. Specjalista w zakresie reklam na Facebooku, komunikacji w social media, copywritingu. Jest autorem bestsellerowej „Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować”.

Fryderyk Karzełek

Ekspert z zakresu finansów osobistych. Posiada kilka firm w branży finansowej oraz szkoleniowej. Jest współtwórcą klubu 555, gdzie codziennie od przeszło 2 lat o godzinie 5:55 prowadzi live dotyczące rozwoju osobistego, wolności finansowej. Latem 2019 roku wyszedł pieszo ze swojego domu i przeszedł ponad 2000 km do hiszpańskiej miejscowości Santiago de Campostella, by udowodnić, że ograniczenia są tylko w naszych głowach.

Daniel Kubach

Przedsiębiorca, inwestor, Anioł Biznesu. Od lat inwestuje w unikatowe projekty, które powiększają jego portfolio. Swoją pozytywną energią inspiruje innych do działania i zwiększania swojej efektywności.

Wojciech Orzechowski

Inwestor w branży nieruchomości, deweloper. Twórca warsztatów inwestowania w nieruchomości – WIWN.pl. Autor bestsellerowej książki „Zarabiaj na Nieruchomościach”.

Barbara Piasek

Zdobyte doświadczenie w korporacjach postanowiła wykorzystać do rozwoju własnych firm. Jest CEO Wolvess Summit, Evenea, See Blogers. Zawsze pełna energii do działania.

Adam Przemyk

Współtwórca Klubu Przedsiębiorczości, czyli największego Klubu zrzeszającego przedsiębiorców w Polsce.

Sławomira Wiktoria Puchała

Założycielka oraz twórca marki Victoria Day Spa.

Paweł Tkaczyk

Strateg marek. Od ponad 20 lat pomaga firmom w zdobywaniu rynków. Autor takich książek jak „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Jak sam mówi – zarabia na życie opowiadaniem historii.

 

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne