Media społecznościowe

Wyszukiwarka

Wydarzenia

Czy człowiek i AI to udany zespół marketingowy? Odpowiedź na IV Online Marketing Day!

Ciekawi Cię przyszłość marketingu w sieci? Szukasz rozwiązań, które poprawią wyniki Twojej strony WWW? Zastanawiasz się, czy sztuczna inteligencja może już teraz realnie ułatwić Twoją codzienną pracę? Przyda Ci się więc porządna dawka wiedzy od ekspertów z branży, którą uzyskasz (za darmo!) podczas konferencji Online Marketing Day!

W skrócie o IV Online Marketing Day:

Temat konferencji: „Człowiek+AI – synergia w marketingu, która zmienia zasady gry”

Data: 16 czerwca 2023, godz. 9:00 – 15:40

Forma: online – transmisja na żywo

Koszt: 0 zł!

Zarejestruj się za darmo

Jednego dnia wystąpi 10 specjalistów z branży, którzy podzielą się praktycznymi wskazówkami dot. działań marketingowych oraz informacjami na temat narzędzi AI, w tym: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (cux.io), Magda Urbaniak (MaxTractor) i Arkadiusz Król (Shoper).

Konferencja została podzielona na 2 bloki tematyczne:

  1. Ludzka inteligencja – gdzie poznasz porady dot. SEO, SEM, content marketingu i innych kategorii typowo wpisujących się w działania człowieka.
  2. Sztuczna inteligencja – gdzie dowiesz się, jak możesz wykorzystać AI w swojej strategii.

Spotkanie online z ekspertami możesz obejrzeć z dowolnego miejsca. Wystarczy dostęp do Internetu. Aby otrzymać link do transmisji live, trzeba się tylko zapisać na wydarzenie.

Nie przegap tej okazji – Online Marketing Day jest tylko raz w roku! Dołącz do ponad 20 000 uczestników poprzednich edycji lub zapisz się ponownie.

Zapisz się na Online Marketing Day

PS. Zachęcamy Cię też do polubienia strony wydarzenia Online Marketing Day na Facebooku, na której pojawiają się najświeższe informacje dot. konferencji i prelegentów >>> https://www.facebook.com/onlinemarketingday/

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Marketing internetowy

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania poprawiające doświadczenie użytkownika, które w założeniu mają doprowadzić do konwersji w obrębie witryny internetowej, czyli np. dokonania zakupu, pobrania...

Biznes

Decyzja o wynajmie biura musi być przemyślana i podyktowana ważnymi czynnikami. Zazwyczaj jest to postępowanie długoterminowe, stąd też warto uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Ważny...

Biznes

Umowa na okres próbny jest najpopularniejszą formą zatrudnienia nowego pracownika. Pozwala zweryfikować zaangażowanie podwładnego oraz jego predyspozycje czy umiejętności. Charakteryzuje się krótkim okresem trwania,...

Biznes

Osoba, która decyduje się na założenie działalności gospodarczej, musi wybrać formę prawną własnej firmy. To kluczowa kwestia dla prowadzenia biznesu, sposobu rejestracji, kosztów prowadzenia...

Marketing internetowy

Biznes to nie tylko produkt czy usługa, ale przede wszystkim strategia, która pozwala na ich skuteczną promocję na rynku. Dlatego coraz więcej firm decyduje...

Biznes

Strategia marketingowa to spójny plan rozwoju przedsiębiorstwa oraz maksymalizacja zysków. Niewątpliwie stanowi fundamentalny dokument każdej organizacji, opisujący cechy, które posiada dana marka, jak również...

Sprawdź również

Księgowość

Jednym z dokumentów księgowych przedsiębiorstw jest nota obciążeniowa. Księgowanie noty obciążeniowej, uznaniowej lub obciążeniowo-uznaniowej pozwala między innymi na dokumentowanie nieopodatkowanych transakcji. Chociaż często możliwa...

IT

Czy wiesz, że jeśli reklamujesz swój biznes za pomocą portali społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, czy też Google, obowiązuje Cię od tego podatek? Do...

Księgowość

Jednym z najważniejszych obowiązków każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest bieżące regulowanie zobowiązań finansowych wobec urzędu skarbowego. Jedną z podstawowych danin jest podatek dochodowy....

Księgowość

Nievatowcy, zwolnieni z obowiązku opodatkowania sprzedaży, mogą posługiwać się w rozliczeniach rachunkami lub wystawiać faktury sprzedażowe, w szczególności w ramach sprzedaży na rzecz firm...

Topowe tematy

Marketing partyzancki | jednoosobowa działalność gospodarcza | zasady tworzenia stron internetowych | platformy e-commerce | cele reklamy | ranking hostingu | program do wystawiania faktur online | księgowość w małej firmie | kiedy wystawić fakturę | linki afiliacyjne | copywriter praca | rodzaje reklam linkedin | faktura proforma | faktura korygująca | Brand Hero | szkolenia motywacyjne